Tchibo Warszawa Firmą Wysokiej ReputacjiFirma Tchibo Warszawa otrzymała tytuł Firmy Wysokiej Reputacji w tegorocznym badaniu PremiumBrand.Badanie reputacji firm PremiumBrand przeprowadzane zostało wśród menedżerów największych polskich przedsiębiorstw. Reputacja firm oceniona została w pięciu wymiarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne, marka jako pracodawca, oraz marka jako partner biznesowy. W badaniu reputacja firmy Tchibo Warszawa została oceniona najwyżej w wymiarze „atmosfera medialna” oraz następnie „referencje”.
Jednym z elementów zarządzania reputacją jest komunikacja z interesariuszami oparta na dialogu. To, w moim rozumieniu przekłada się na atmosferę medialną panującą wokół firmy. W naszej komunikacji dbamy o spójność i składanie obietnic, które mają pokrycie w rzeczywistych działaniach – wyjaśnia Artur Starek, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa. To zapewne zostało zauważone, na co wskazuje również bardzo wysoka ocena Tchibo w wymiarze referencje, który pokazuje gotowość do rekomendowania innym współpracy z naszą firmą.
Badanie PremiumBrand jest realizowane corocznie od pięciu lat przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Metodologia badania opracowana jest przez prof. dr hab. Dominikę Maison. Badanie reputacji firm przeprowadzane jest metodą CATI (N=102).
Informacje o Tchibo Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 60 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi stała się detalistą najwyższej klasy, zatrudniającym ponad 12 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk.
W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach, na stoiskach Tchibo oraz w sklepie internetowym www.tchibo.pl. Tchibo jest liderem ilościowym na rynku kawy w Polsce i liderem segmentu kawy mielonej (palonej)[1]. Kawa Tchibo Family jest liderem na rynku kawy i marką najchętniej wybieraną przez konsumentów[2]. Więcej na www.tchibo.pl, www.tchibo.com.pl [1] Tchibo za Nielsen, kategoria kawy, sprzedaż ilościowa po submarkach, X-XI 2009. [2] Tchibo za Nielsen, kategoria kawy, sprzedaż ilościowa po submarkach, X-XI 2009.
pełna lista aktualności
|