Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwieMarka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa. Premiera najnowszego odcinka odbędzie się w piątek, 4 października br., na kanałach Onetu oraz na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, Google i Apple Podcast.Podcast
„Co powie Tata?” to zaproszenie do inspirujących rozmów o ojcostwie, które
ukazują je z perspektywy mężczyzny jako męża, partnera i ojca. Dyskusje
poruszają także kwestię wizerunku faceta we współczesnym społeczeństwie. Wśród
gości znaleźli się m.in. Paweł Deląg z synem Pawłem Delągiem Juniorem –
bohaterowie pierwszego odcinka, a także Mateusz Lisiecki-Waligórski i Rafał
Rutkowski.
„Dla
marki Familijne, która od lat utożsamiana jest z rodzinnością i wspólnotą, to
doskonała okazja do wsparcia wartości bliskich naszemu sercu” – mówi Joanna
Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. „Obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się rola
ojców w wychowywaniu dzieci, dlatego jako marka rodzinna chcemy podkreślić ich
kluczową obecność i aktywne uczestnictwo w życiu najbliższych. Zaangażowanie w
tak ważny społecznie projekt to dla nas najlepszy sposób, aby promować te
wartości”.
Podcast
prowadzi Dominika Olszyna-Kniaź, redaktor naczelna Onet Kultura i Onet
Lifestyle. Najnowszy odcinek będzie dostępny od 4 października br. m.in. na
Onet.pl, Spotify i Apple Podcast. Emisje kolejnych części zaplanowano co dwa
tygodnie, aż do 10 stycznia 2025 roku.
W
ramach współpracy, marka Familijne jest obecna na planszach sponsorskich
wszystkich odcinków, w komunikacji na portalu Onet.pl oraz w mediach
społecznościowych.
pełna lista aktualności
|