Marka Grześki partnerem słuchowiska „Hejt nie jest OK”Marka Grześki została partnerem startegicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach. Celem twórców słuchowiska jest uwrażliwienie środowiska szkolnego na zjawisko i dostarczenie młodym ludziom narzędzi pozwalających na radzenie sobie z doświadczeniem bullyingu.Nie ma zgody na przemoc w żadnej postaci, w
żadnych okolicznościach. Nikt nie ma prawa zagrażać bezpieczeństwu i naruszać
godności drugiej osoby - dziecka, nastolatka, dorosłego. Dlatego decyzja
o wsparciu projektu „Hejt nie jest OK” była dla nas naturalna i oczywista – mówi Joanna
Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian, i dodaje, że wszyscy mamy moc
zmieniania świata i musimy o tym pamiętać w każdej sytuacji.
Fabuła podcastu została oparta na prawdziwej
historii, jaka wydarzyła się w jednej z wilanowskich podstawówek. W projekcie
można usłyszeć głosy dzieci, a także rozmowę z psychologiem i dyrektorką Szkoły
Podstawowej nr 400 z Warszawy, której uczniowie wzięli udział w nagraniu.
Manifest audio jest dostępny nieodpłatnie w
aplikacji Empik Go oraz we wszystkich serwisach streamingowych (Spotify, Apple
Podcast i YouTube). Ze strony projektu www.empik.com/hejtniejestok można pobrać
plakaty akcji #stophejt do wydrukowania.
Projekt po stronie marki Grześki koordynuje dom
mediowy Initiative wraz z Kinesso.
pełna lista aktualności
|