Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Robert Sas nowym Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz International w Polsce i krajach bałtyckich
Mondelēz International, globalny lider w branży przekąsek i producent ulubionych przez konsumentów marek takich jak Milka, Oreo, belVita, Toblerone, 7Days, Prince Polo, Delicje, Lubisie, San i Halls, ogłasza zmianę na stanowisku Dyrektora Zarządzającego w Polsce i krajach bałtyckich.

Od 1 kwietnia br. funkcję tę pełnić będzie Robert Sas. Nowy Dyrektor Zarządzający ma wieloletnie, międzynarodowe doświadczenie w sprzedaży i marketingu, w których budował lokalną oraz regionalną strategię dla kluczowych marek FMCG, z sukcesem realizował kampanie komunikacyjne 360º, nadzorował sprzedaż, logistykę i finanse oraz zarządzał zróżnicowanymi zespołami na wielu rynkach.

 

Robert Sas dołączył do Mondelēz International w 2008 roku. Dotychczas pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za zarządzanie sprzedażą terenową oraz kontakty z kluczowymi klientami. Wcześniej pracował jako Dyrektor Marketingu na Niemcy i Austrię oraz Kierownik Marketingu na Europę Środkową z odpowiedzialnością za kategorię czekolady na sześciu rynkach: w Polsce, w Czechach, na Słowacji i w krajach bałtyckich.

 

Bogate doświadczenie Roberta Sasa w zarządzaniu sprzedażą oraz w marketingu na wielu europejskich rynkach pozwala mu umiejętnie łączyć wiedzę o zachowaniach konsumentów zdobytą w takich firmach badawczych jak GfK i SMG/KRC z biegłością biznesową uzyskaną w British-American Tobacco i Kraft Foods / Mondelēz International.

 

Robert Sas

Robert Sas


W nowej roli Robert Sas zastąpi Marcina Dobrocka, dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego na Polskę i kraje bałtyckie, który zostaje w strukturach Mondelēz International i obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzającego na rynki Beneluksu.


Marcin Dobrock pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego na Polskę i kraje bałtyckie przez ostatnie 3,5 roku. Z sukcesem przeprowadził firmę przez okres pełen niespotykanych wcześniej wyzwań takich jak pandemia, czy wojna w Ukrainie. Odegrał także kluczową rolę w wielu strategicznych projektach, w tym w przejęciu firmy Chipita.


W czasie jego zarządzania firma utrzymała i wzmocniła swoją pozycję w kategorii ciastek markowych i czekolady w Polsce, a także przeprowadziła największe od 25 lat zmiany na marce Milka. Prężnie rozwijała się także działalność charytatywna Mondelez m.in. na rzecz uchodźców, czy osób bezdomnych, a także wewnętrzne inicjatywy z zakresu różnorodności, równości i inkluzywności, których Marcin Dobrock jest gorącym orędownikiem.



 

O Mondelez Polska

Mondelez Polska jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, obecną na naszym rynku od 31 lat. Zatrudnia ponad 5600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje marki takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, rogaliki i przekąski 7 Days oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod nazwą Mondelez funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

O Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. Firma z przychodami w wysokości około 31 miliardów USD w 2022 r., zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek, takich jak ciastka Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ .

 



[1] Mondelez Polska za NielsenIQ: Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food); Udziały w sprzedaży wartościowej w okresie IV 2020 - III 2021 w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem Batonów Chłodzonych) oraz w Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o wadze do 75g).

 


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij