Podążaj za smakiem filmowych emocji w nowej kampanii Pepsi – „Psst! Czas na film”W ramach swoich działań komunikacyjnych marka proponuje nowe okazje do podążania za smakiem Pepsi. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok (dosłownie i w przenośni). Pepsi przygotowała również unikalne, filmowe doświadczenie dla swoich fanów oraz influencerów, którzy zrelacjonowali je na swoich kanałach w mediach społecznościowych.Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” powstała po to,
aby przypomnieć konsumentom, że wyjątkowe chwile powinny być celebrowane w
komfortowych warunkach – bez zakłóceń, które psują atmosferę i wywołują
niepotrzebne poruszenie. W materiałach video promujących kampanię w TV oraz
online zastosowano charakterystyczny element graficzny w postaci ręki Potwora,
która sięga po dwie puszki Pepsi. Animację „łapy” wykorzystano także w
unikalnym formacie OOH 3D, który trafił na dach hotelu Marriott w centrum
Warszawy.
Realizowana od początku stycznia kampania marki została wzbogacona o lokalną część,
opartą o nietypowy event w jednej z sal kinowych Cinema City Galeria Północna w
Warszawie. W trakcie spotu stylizowanego na zwiastun filmowy, na widowni
rozległ się dźwięk telefonu, co wywołało natychmiastową reakcję na ekranie. Do
sprawcy zamieszania przemówił główny bohater zwiastuna, który przerwał film i
postanowił osobiście rozwiązać sprawę. Celem akcji było przypomnienie
uczestnikom wydarzenia, że widzowie muszą przestrzegać pewnych zasad, aby seans
przebiegł bez zakłóceń.
Pepsi zaprosiło do współpracy
grono influencerów, które podzieliło się relacją z eventu w swoich mediach
społecznościowych. Wśród nich znaleźli się m.in.: Maciej Musiał, Karolina
Gilon, Naruciak, Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz, Ula Grotyńska, Jan Nowakowski,
czy Kaja i Janusz z kanału jakbyniepaczec.
−
Celem kampanii jest podkreślenie, że udana filmowa rozrywka to taka z ulubionym
wariantem Pepsi i jednocześnie wolna od elementów zakłócających, czy
przerywników. Hasłem przewodnim kampanii jest „Psst! Czas na film z Pepsi”,
którym zachęcamy konsumentów do chwili relaksu, przy ulubionym filmie i właśnie
z puszką Pepsi. Dodatkowo we współpracy z portalem Filmweb stworzyliśmy
dedykowaną zakładkę naszej kampanii, na której można obejrzeć wszystkie materiały – powiedziała Aleksandra Smolarczyk-Piskorz,
Junior Brand Manager z PepsiCo Polska.
Warto dodać, że połączenie
doświadczenia digitalowego z aktywacją w świecie rzeczywistym (przełamanie
bariery ekranu kinowego i „kontakt” Potwora z widownią) podkreśla hasło
przewodnie, jakim jest: „Psst! Czas na film z Pepsi”.
Dedykowana strona docelowa
(„landing page”) w serwisie Filmweb znajduje się pod linkiem: https://filmweb.pl/pepsi
Specjalny pokaz filmowy został
zrealizowany przy wsparciu kreatywnym agencji Artegence, agencji eventowej
Ewesa i domu mediowego OMD, na zlecenie Pepsi.
Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz
nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna.
Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni
(od października do grudnia 2022 roku) na kluczowych platformach. Aktywności
marki to również współpraca z Influencerami – m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią
Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i
regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy
dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się
oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos,
Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w
skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich.
W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę
produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z
legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda
dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się
wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania
pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów
żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w
kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności
firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i
budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania
pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat
PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
pełna lista aktualności
|