„Praska Ślizgawka” coraz bliżej. Centrum Praskie Koneser zaprasza miłośników piruetów do wspólnej zabawyJuż od 1 grudnia na ogólnodostępnym Placu Konesera otwarta będzie „Praska Ślizgawka”. Klimatyczne lodowisko to nie tylko możliwość aktywnego spędzenia czasu w gronie rodziny czy przyjaciół, ale także doskonała zabawa w przystępnej cenie. Klienci Centrum Praskiego Koneser – podobnie jak w ubiegłym roku – po spełnieniu określonych warunków skorzystają z atrakcji bezpłatnie. Tegorocznym partnerem lodowiska jest PepsiCo Polska.Zima coraz śmielej wkracza w krajobraz
Warszawy, a na Placu Konesera trwają ostatnie prace związane z montażem
„Praskiej Ślizgawki”. To nieodłączny element scenerii zrewitalizowanej
przestrzeni Centrum Praskiego Koneser podczas tej najchłodniejszej pory roku. Na
szczęście piruety skutecznie rozgrzeją każdego – zwłaszcza, że do dyspozycji
małych i dużych łyżwiarzy będzie tafla o powierzchni niemal 350 m2. Lodowisko
będzie otwarte codziennie w godzinach 8.45-22.00 (pierwsze wejście w ciągu dnia
od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych). Jedna sesja
trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.
– „Praska Ślizgawka” już od lat wpisuje się
w zimowy obraz Centrum Praskiego Koneser. Cieszymy się, że podobnie jak latem,
pomimo znacznie niższych temperatur, Plac Konesera tętni życiem. Zwłaszcza, że
nadchodzące Mikołajki, Boże Narodzenie i ferie szkolne to doskonały moment, by
spędzić aktywnie czas, wspólnie bawiąc się z najbliższymi – powiedziała Magdalena
Socorro-Czerwińska, Retail Operational Director, Centrum Praskiego Koneser.
Wstęp na lodowisko kosztuje 7 zł za 75 minut.
Tyle będzie trzeba też zapłacić za wypożyczenie łyżew. Specjalna oferta czeka
jednak na klientów Centrum Praskiego Koneser. Okazując paragon za zakupy o
wartości minimum 20 złotych z bieżącego dnia, klienci będą mogli skorzystać
zarówno z lodowiska, jak i wypożyczalni łyżew bezpłatnie (jeden paragon uprawnia jedną osobę do wejścia za
darmo). Dodatkowo, w dni powszednie (w godz. 10.15-14.30) dzieci do 10 roku
życia, pod opieką osoby dorosłej, również wejdą na „Praską Ślizgawkę” bezpłatnie.
Oferowana będzie też usługa ostrzenia łyżew (10 zł), a także możliwość
wypożyczenia chodzika (10 zł/30 min). Dodatkowe atrakcje na lodowisku
przygotował partner „Praskiej Ślizgawki” – PepsiCo Polska.
– Święta to czas kojarzący się nie tylko z
rodzinną atmosferą, ale też z nerwowym przygotowaniem i stresem, czy wszystko
uda się zrobić na czas. Jako zespół Pepsi chcielibyśmy
pokazać, że świętować można po swojemu. 3 i 4 grudnia zapraszamy odwiedzających
Konesera do strefy „Świątecznej Pocztówki Pepsi”, gdzie każdy będzie mógł
przesłać swoim bliskim świąteczne życzenia. Od 16 grudnia do „Praskiej
Ślizgawki” dołączy „Świąteczna Miejscówka Pepsi”, która w Koneserze otwarta
będzie z przerwą świąteczną do 31 grudnia. „Miejscówka” w Koneserze to jedna z
trzech – obok Katowic i Łodzi – lokalizacji, w których Pepsi zapraszać będzie
konsumentów do wspólnego świętowania. Czekać na nich będą interaktywne konkursy
z unikatowymi upominkami oraz specjalne, brandowane aranżacje zachęcające do
wspólnych zdjęć – powiedziała Aleksandra Smolarczyk, Junior Brand
Manager z PepsiCo Polska.
– Warszawskie Biuro Główne PepsiCo Polska
znajduje się właśnie przy Placu Konesera, dlatego naturalnym dla nas było
zaproszenie do wspólnego świętowania właśnie tutaj. Od ponad 30 lat związani
jesteśmy z Pragą – przez 25 lat Południe, a od maja bieżącego roku Północ. Mamy
nadzieję, że przygotowane przez zespół Pepsi atrakcje przypadną wszystkim
odwiedzającym do gustu, a nasza pierwsza zima w Koneserze zostanie jak
najlepiej zapamiętana. – dodała Aleksandra Wierzba, Specjalistka ds.
Komunikacji i CSR z PepsiCo Polska.
Więcej informacji o „Praskiej Ślizgawce” i innych zimowych atrakcjach
w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu oraz wydarzeniach na
Facebooku.
Centrum
Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na
terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i
stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej,
muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów
z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Boska Woda i Zagroda, Ferment
Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill czy Setki Powodów, a także unikatowe
sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów, takie jak Centrum
Twórcze Przerób-My. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji,
to miejsce licznych wystaw, targów i różnego rodzaju wydarzeń oraz pokazów
artystycznych. Centrum Praskie Koneser to jedno z najważniejszych miejsc na
kulturalnej mapie Polski, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Wódki, Muzeum
Sztuki Fantastycznej, Fundacja Nova Ars Poloniae i nietuzinkowe galerie: Art
Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart, Leonarda Art Gallery oraz Zwierz.
O
firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie
sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód
netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych
i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola,
Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł
w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio
PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów
oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu
roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
|
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with
PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego
lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i
napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku
zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która
skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania
wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych
zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest
dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.