Dagmara Piasecka Ramos nową Dyrektor Generalną i Prezes Zarządu PepsiCo Polska, Michał Jaszczyk awansuje na Wiceprezesa ds. Rozwoju i Transformacji Rynków Franczyzowych w Europie obejmując jednocześnie stanowisko Dyrektora Generalnego Rynków Franczyzowych4 lipca 2022 roku Dagmara Piasecka Ramos obejmie stanowisko Dyrektor Generalnej i Prezes Zarządu PepsiCo Polska. Zastąpi tym samym obecnego Prezesa Zarządu Michała Jaszczyka, który w ramach struktur firmy awansował na Wiceprezesa ds. Rozwoju i Transformacji Rynków Franczyzowych w Europie i Dyrektora Generalnego Rynków Franczyzowych w Europie Centralnej.Dagmara Piasecka Ramos posiada międzynarodowe
doświadczenie na stanowiskach zarządczych. Przez ostatnie 20 lat pracowała w
Phillip Morris, gdzie rozwijała karierę w obszarze marketingu, sprzedaży,
transformacji, strategii wzrostu oraz cyfryzacji. Praca i życie w wielu miejscach,
w tym w Europie, Ameryce Łacińskiej, Afryce i Azji, pozwoliły nowej Dyrektor
Generalnej PepsiCo Polska zyskać pełne zrozumienie zachowań konsumentów i
funkcjonowania rynków w różnych regionach świata.
– Objęcie stanowiska Dyrektor Generalnej i Prezes
Zarządu PepsiCo Polska jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Cieszę się, że mogę
włączyć się w rozwój organizacji, która posiada tak wspaniały dorobek rynkowy,
społeczny i środowiskowy. Głęboko wierzę, że moja wiedza i wieloletnie
doświadczenie pomogą mi zarówno kontynuować tradycję firmy jak i realizować
ambitne cele rozwoju na polskim rynku. W biznesie stawiam na odważne kroki,
inkluzywność i otwartość, dlatego jestem dumna, że mogę stać się częścią
rodziny PepsiCo – powiedziała Dagmara Piasecka Ramos. – Jednocześnie gratuluję awansu
obecnemu Prezesowi Zarządu, Michałowi Jaszczykowi, który przez ostatnie 4 lata
z sukcesem realizował strategię rozwoju i wzrostu PepsiCo w Polsce – dodała Dagmara
Piasecka Ramos
Od 1 czerwca 2018
r. funkcję Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PepsiCo Polska pełnił
nieprzerwanie Michał Jaszczyk.
– Praca na stanowisku Dyrektora Generalnego i
Prezesa Zarządu PepsiCo Polska była dla mnie niezwykłym zaszczytem. Wspólnie
udało nam się nie tylko realizować założone cele biznesowe, ale co ważniejsze
prowadzić organizację w kierunku zrównoważonego rozwoju – powiedział Michał Jaszczyk, ustępujący z
funkcji Prezesa Zarządu PepsiCo Polska. – Zdecydowanie za największy sukces
PepsiCo ostatnich lat uważam inwestycję w projekt ekologicznego zakładu
produkcji przekąsek w Środzie Śląskiej, gdzie zastosowaliśmy najbardziej
innowacyjne w skali Europy zielone rozwiązania. Cieszę się, że mogę rozwijać
się w ramach organizacji i jednocześnie jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie
mojej następczyni otworzą jej drogę do licznych sukcesów na nowym stanowisku
– dodał Michał Jaszczyk.
|
W
roli Dyrektora Generalnego w Europie Centralnej Michał Jaszczyk będzie
odpowiedzialny za współpracę z partnerami biznesowymi na siedmiu rynkach – austriackim,
czeskim, węgierskim, słowackim, bułgarskim, czarnogórskim oraz serbskim. Jako
Wiceprezes ds. Rozwoju i Transformacji Rynków Franczyzowych odpowiadać będzie za
ponad 20 rynków w całej Europie.
Dagmara
Piasecka Ramos będzie raportować bezpośrednio do Christophe'a Guille, Wiceprezesa
PepsiCo na Europę Centralną i Bałkany.
PepsiCo
serdecznie dziękuje Michałowi Jaszczykowi za jego ogromny wkład w rozwój
PepsiCo i życzy mu dalszych sukcesów zawodowych.
PepsiCo
wita Dagmarę Piasecką Ramos na stanowisku nowej Dyrektor Generalnej PepsiCo
Polska i życzy pomyślności w realizowaniu założonych celów strategicznych w
ramach organizacji.
O
firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200
krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad
miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży
uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez
marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i
SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70
mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką
i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma
markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na
poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo
kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę
do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do
spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna
transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie
obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju
przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz
inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji
na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.
pełna lista aktualności
|