Nowość w ofercie Zioła Mnicha – herbatka na odpornośćHerbatki Zioła Mnicha stanowią bogactwo połączeń doskonałej jakości ziół o wielu korzystnych dla zdrowia właściwościach oraz owoców. Asortyment marki wzbogacił się o nową herbatkę, zawierającą składniki wpływające korzystnie na odporność organizmu, w tym babkę lancetowatą, kurkumę, imbir, a także korzeń prawoślazu dobroczynnie działający na drogi oddechowe i gardło.Herbatki
ziołowe to odpowiedź na potrzeby osób, dbających o stan swojego organizmu. W
ich składzie znajdziemy specjalne mieszanki ziół, herbat i owoców, stworzone w
trosce m. in. o wspieranie odporności konsumentów. Linia Zioła Mnicha to specjalnie
dobrane składniki, naturalne kompozycje i receptury od ziołowego eksperta. To
także szeroki wybór produktów – każdy konsument znajdzie odpowiednią herbatkę w
zależności od swoich potrzeb.
Produkty marki będą wspierane kampanią telewizyjną. Spot będzie emitowany w
okresie jesienno-zimowym od 08.11.2021r. do 19.12.2021r. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada
Eskadra. Realizację spotów firma powierzyła
domowi produkcyjnemu Chimney Poland. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy Mediacom.
Zachęcamy do zapoznania się opisem
nowości, a także pozostałych produktów z tej kategorii na: https://e-herbapol.com.pl/herbaty/herbaty-ziolowe/ziola-mnicha oraz obejrzenia spotu: https://www.youtube.com/watch?v=fiM8SrBZc68
Zioła Mnicha – herbata na odporność. Cena rekomendowana
opakowanie 40 g (20 torebek x 2 g) wynosi: 5,29 zł
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności
na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i dżemów.
„Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów
dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły
produkty z linii BIO.
W 2017
roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast i Premium.
W
2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm w Polsce. W 2021 wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą
Kupców Polskich – Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
W 2020 roku firma zaistniała na rynku
kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów Herbapol Polana.
Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|