Akademia Młodego Hodowcy z HochlandHochland Polska wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka (PFHBiPM) zacieśniają współpracę i zaprosiły kilkudziesięciu młodych hodowców do wspólnej przygody w ramach Akademii Młodego Hodowcy, która potrwa dwanaście miesięcy.Zaplanowano 12 modułów w
czasie których zostaną poruszone najważniejsze tematy związane z produkcją
mleka. Postawiono na zajęcia praktyczne, warsztatowe oraz na doświadczanie.
Odbyło się już pierwsze
spotkanie zaplanowanego cyklu, na którym uczestnicy Akademii Młodego Hodowcy
poznali siebie nawzajem, prowadzących, a przede wszystkim zakres materiału i
tematy kolejnych modułów. Pierwszy moduł dotyczył przygotowania kiszonek.
Wymieniamy się
doświadczeniami od dawna. Teraz postanowiliśmy pójść dalej i podzielić się
wiedzą z naszymi dostawcami mleka. Właśnie zainaugurowaliśmy Akademię Młodego
Hodowcy. Celem tego projektu jest zgłębienie wiedzy nie tylko o samej hodowli
bydła, ale o efektywnym zarządzaniu stadem i gospodarstwem. – powiedziała
Renata Przezwicka, Kupiec Strategiczny w Hochland Polska.
Fundamentem firmy Hochland Polska jest ponad 500
gospodarstw, które dostarczają mleko do zakładu w Węgrowie. Rolnicy, od
których kupowane jest mleko, są traktowani nie tylko jako dostawcy – są
partnerami w biznesie. Firmie
Hochland Polska zależy na tym, by dostawcy się rozwijali, produkowali mleko
wysokiej jakości i zapewniali zwierzętom dobrostan, bo od niego wszystko się
zaczyna, zarówno jeśli chodzi o jakość, jak również ilość produkowanego przez
krowy mleka. Hochland wspiera modernizację gospodarstw, budowę i rozbudowę
obór, zakup maszyn oraz urządzeń ułatwiających pracę i poprawiających dobrostan
zwierząt. Ponadto organizowane są dla dostawców regularne szkolenia z udziałem
autorytetów z dziedziny ekonomiki produkcji mleka. Teraz nadszedł czas na Akademię
Młodego Hodowcy.
pełna lista aktualności
|