Grześki wychodzą na miasto… w „grzesznej” kampanii outdoorowejLatem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.Wraz
ze wzrostem temperatur i rozluźnieniem obostrzeń marka Grześki aktywnie
wychodzi w przestrzeń miejską. Dzięki niestandardowym rozwiązaniom przykuwa
uwagę i angażuje do zabawy nie
tylko młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z, ale wszystkich, dla których
wakacje to czas relaksu i wypoczynku poza domem.
W
Warszawie, Kaliszu i Wrocławiu pojawiły się murale z unikatowym efektem
świetlnym, uzyskanym za pomocą LED-ów i farb UV. Dzięki zastosowanym
rozwiązaniom „grzeszki wychodzą nocą….” tj. część słownego i graficznego
przekazu nabiera charakteru dopiero po zmroku. Ponadto w centrum stolicy, koło
budynku Cepelii, w okresie wzmożonego ruchu w mieście, na ekranie LED
marka wyświetla różne grzeszki, które na co dzień zdarzają się każdemu z nas. Jest dynamicznie
i z przymrużeniem oka, jak na okres wakacyjnego rozluźnienia
przystało.
Pod osłoną czerwcowej nocy marka zaprosiła
swoich fanów na wyjątkowy pokaz multimedialny, zrealizowany
na budynku Centrum Bankowo-Finansowego przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie. Podczas
3-godzinnej projekcji multimedialnej Grześki ujawniły grzeszki swoich fanów,
którzy podzielili się nimi w konkursie #wakacyjnegrzeszki. Wydarzenie
miało charakter otwarty i trwało do godz. 01:00. Tego samego dnia w przestrzeni miejskiej
pojawiły się też „grzeszne instalacje”, przy których chętni mogli robić zdjęcia
i wygrywać nagrody. Wszyscy, którzy tego dnia tłumnie ruszyli w miasto, mieli
okazję zobaczyć tę niestandardową aktywność marki.
To nie wszystko, co zaplanowała na lato marka
Grześki. Już w lipcu przy najpopularniejszych trasach wakacyjnych pojawią się
nośniki wielkoformatowe z kreacjami przywołującymi popularne grzeszki Polaków.
W ten sposób marka będzie towarzyszyć swoim fanom także podczas drogi na letni
wypoczynek.
Temat
wakacyjnych grzeszków, wyeksponowany w komunikacji outdoorowej, przeplata się z
bieżącą komunikacją marki w digitalu, przede wszystkim w mediach społecznościowych
i we współpracy z influencerami. W sklepach marka Grześki w okresie letnim
stawia na ofertę wafli bez czekolady oraz formaty rodzinne, idealne na
wakacyjny urlop.
Działania
OOH w przestrzeni miejskiej zostały zrealizowane przy współpracy z agencją
Brand Bridge, która prowadzi dla marki także komunikację w kanale digital, oraz
z domem mediowym Initiative. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Więcej informacji udziela:
Agnieszka Rudek/ Kolterman
Media Communications
kom.
+48 510 081 203/ a.rudek@kolterman.pl
pełna lista aktualności
|