Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021!Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska twórczo pobudza środowisko artystyczne. Do IV edycji akcji, promującej i odkrywającego talenty z dziedziny szeroko pojętej grafiki i designu, zgłoszono niemal 2400 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”.Rozstrzygnięto
IV odsłonę konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wspierającego młodych, choć
niekoniecznie metryką, twórców. Akcja adresowana do pasjonatów grafiki, designu
oraz projektowania, cieszy się dużym uznaniem w środowisku artystów,
zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów. W tym roku zgłoszono niemal
2400 interpretacji wskazanego tematu!
Uczestnicy
konkursu przygotowywali nadruki na T-shirty, inspirowane hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Ich
autorzy wykazali się dużą dozą kreatywności, pomysłowością i świetnym warsztatem.
Korzystali z różnych stylów, technik oraz narzędzi. Zaowocowało to wieloma
nieszablonowymi, atrakcyjnymi wizualnie projektami, oddającymi charakter Śliwki
Nałęczowskiej i łączącymi w sobie aspekt komercyjny.
Spośród 2315 prac, spełniających regulaminowe
wymagania, wyłoniono 12 laureatów. Wyboru dokonało jury złożone
ze specjalistów grafiki i designu, w tym m.in. Mateusz Suda, ilustrator mody i projektant graficzny, prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej ASP oraz
eksperci projektowania i designu z ramienia partnerów i patronów akcji.
Design by Śliwka Nałęczowska 2021 wygrała Anita Tomala-Cygan, która otrzymała 10
tys. zł i zapas Śliwki Nałęczowskiej. Dla kolejnych laureatów przewidziano nagrody
finansowe i produktowe: (odpowiednio 7
tys., 5 tys. i 5 x 500 zł i zestawy pralin, a dla dalszych miejsc – zestawy
Śliwki Nałęczowskiej). Wybrane projekty stworzą limitowaną kolekcję
T-shirtów, która będzie dostępna w salonach sieci Medicine.
Tegoroczna odsłona Design by
Śliwka Nałęczowska była nastawiona na autentyczną sztukę łączenia. Połączyliśmy
siły z siecią Medicine, by mocniej zaakcentować
artystyczny, edukacyjny i komercyjny wymiar konkursu. Genialne zestawienie
owocu polskiej śliwki i wytrwanej czekolady pobudziło kreatywność uczestników
akcji i wyzwoliło w nich twórczą postawę. Wspierając sztukę i artystów, Śliwka
Nałęczowska konsekwentnie buduje swój wizerunek mecenasa twórców i sama zyskuje
coraz bardziej aspirujące oblicze – podkreśla Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę.
IV
edycja Design by Śliwka Nałęczowska została zrealizowana we współpracy z
partnerami: marką odzieżową Medicine, Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie i
Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Patronami medialnymi konkursem
zostali: NOIZZ, Grafmag i K MAG.
Konkurs
Design by Śliwka Nałęczowska otrzymał szerokie wsparcie medialne i PR.
Zrealizowano zasięgową kampanię internetową, w tym w social mediach, promocję w
kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska.
Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising,
Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Śliwka Nałęczowska – marka z ponad
pięćdziesięcioletnią tradycją produkcji. Te najwyższej jakości polskie
śliwki zatopione
w masie kakaowej, oblane deserową
czekoladą cieszą się niesłabnącą popularnością i dlatego mają ponad 80% udziału
w segmencie markowych śliwek w czekoladzie.
pełna lista aktualności
|