PERRIER x MURAKAMI już w PolsceNestlé Waters wprowadza na całym świecie, w tym w Polsce, limitowaną edycję kultowej marki wody mineralnej PERRIER, stworzoną we współpracy z ikonicznym artystą Takashi Murakami.Francuska marka naturalnie gazowanej wody mineralnej PERRIER, należąca do Nestlé
Waters, wprowadza nowe, limitowane
warianty w butelkach z unikalnymi projektami, których autorem jest Takashi
Murakami. Zielone butelki wody PERRIER ozdobione są charakterystycznymi dla japońskiego
twórcy ornamentami: kolorowymi, „uśmiechniętymi” kwiatami i emblematycznymi postaciami
z jego prac – Kaikai i Kiki.
PERRIER x MURAKAMI to kontynuacja współpracy marki z najwybitniejszymi
artystami świata – wcześniej byli to
m.in. Andy Warhol i Salvador Dalí. Takashi Murakami to jeden z czołowych japońskich
artystów współczesnych na świecie. Jest autorem wielu dzieł, w tym obrazów,
rzeźb i filmów. Inspiracje czerpie z tradycyjnego malarstwa japońskiego, science
fiction, anime i globalnego świata sztuki, a jego twórczość łączy wątki popkultury,
historii i sztuki. Jego prace były wystawiane w najważniejszych instytucjach
kulturalnych na całym świecie, znany jest także ze współpracy z topowymi
markami modowymi takimi jak Louis Vitton i Vans czy z muzykami – Kanye Westem
czy Pharellem Williamsem.
„Kiedy marka PERRIER zwróciła się do mnie z propozycją współpracy, poczułem
się niezwykle szczęśliwy, gdyż mam z nią mnóstwo pozytywnych skojarzeń – na
przykład kiedy miałem 32 lata i dopiero zaczynałem mieszkać w Nowym Jorku,
często piłem tę wodę. PERRIER kojarzy mi się przede wszystkim oczywiście z
kolorem zielonym, ale też z przyjemnym dźwiękiem pękających w niej bąbelków.
Cieszę się, że marka poszerza swoje horyzonty o nowe, przyszłościowe koncepty
oraz że mogę być tego częścią.” – mówi Takashi Murakami.
Limitowana edycja PERRIER x MURAKAMI została wprowadzona w ponad 20 krajach
na całym świecie, w tym w Belgii, Francji, Panamie, Rosji, Tajlandii czy
Stanach Zjednoczonych. W Polsce dostępne są trzy warianty: w szklanych butelkach
o pojemności 0,33 L i 0,75 L oraz w butelce PET o pojemności 1 L, które
można znaleźć w sklepach prowadzących sprzedaż wody PERRIER w całym kraju, w standardowych
cenach. Wprowadzeniu limitowanej edycji
w Polsce będzie towarzyszyła kampania w mediach społecznościowych, w tym
na Instagramie marki: instagram.com/perrierpolska.
„Takashi Murakami to jeden z najwybitniejszych współczesnych żyjących
artystów na świecie. Udało mu się stworzyć sztukę, która jest zarówno
przystępna, jak i głęboko przemyślana, z uwzględnieniem tego, co najświeższe i
odpowiednie dla najszerszej publiczności. Żywiołowość i radość bijąca z prac
Murakamiego idealnie współgra z PERRIER – marką, która od ponad wieku inwestuje
w kreatywność, marki o nieprzewidywalnej, szalonej i oryginalnej osobowości.
Mamy nadzieję, że ta współpraca, zainspirowana popowym i kolorowym wszechświatem
Takashiego Murakamiego oraz kreatywnym duchem PERRIER, zwiększy dostępność
sztuki dla jeszcze szerszego grona odbiorców na całym świecie.” – mówi Paul Cordina, globalny dyrektor komunikacji marki PERRIER.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze
żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów
i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT,
LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad
25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
O Nestlé
Waters
Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej.
Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów
i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje
się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe),
włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier
i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki
Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów
na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami,
by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w
zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na
środowisko.
O PERRIER
PERRIER to naturalna gazowana woda mineralna, o niepowtarzalnym i orzeźwiającym smaku. Wyjątkowa zawartość
bąbelków sprawia, że jest idealnym składnikiem do koktajli i napojów.
Historia PERRIER rozpoczęła się w 1863 roku w Vergèze
na południu Francji. Dziś marka jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki
swojej kultowej zielonej butelce, ciesząc się popularnością w ponad 140 krajach.
Od ponad wieku PERRIER współpracuje z niektórymi z
najbardziej znanych i wybitnych artystów na świecie, w tym Andy Warholem,
Salvadorem Dalí, Bernardem Villemotem i Jean-Gabrielem Domergue, z których
każdy na swój sposób wykazał artystyczną przewrotność.