Napój Herbapol AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango & żeń-szeń Superproduktem 2020!Napój „AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata" zdobył statuetkę SUPERPRODUKT 2020 w kategorii Żywność, w plebiscycie organizowanym przez magazyn Świat Kobiety!Co roku, od 14
lat „Świat Kobiety” organizuje konkurs na Superprodukt. Za każdym razem cieszy
się on uznaniem zarówno czytelniczek, jak i producentów oraz dystrybutorów
produktów dostępnych na polskim rynku. W tym roku zgłoszonych zostało
niemalże 200 produktów w 8 kategoriach. Spośród nich jurorki konkursu i redaktorki
miesięcznika wybrały te najlepsze, w tym napój marki Herbapol w podkategorii „Żywność
– napoje”.
Napój funkcjonalny AKTYWNOŚĆ MIĘTA Mango &
Żeń-szeń przygotowany na bazie wody mineralnej to naturalny napój bez dodatku
cukru, który dostarcza zastrzyku energii! Korzeń żeń-szenia przyczynia się do
zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, wzmacnia siły witalne organizmu oraz
wspomaga sprawność fizyczną i umysłową. Posiada właściwości adaptogenne, czyli
wspomaga odporność na stres oraz przystosowuje organizm do zwiększonego wysiłku
fizycznego i psychicznego. Wspomaga dobre samopoczucie, pamięć i koncentrację.
Ekstrakt z mięty doskonale smakuje i orzeźwia, a dodatek mango sprawia, że
napój ma przyjemnie słodki smak.
Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą
sympatią oraz uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego
smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów
dostępnych w przystępnej cenie.
Cena
rekomendowana za butelkę napoju funkcjonalnego o objętości 300 ml wynosi 2,59
zł.
Herbapol posiada serię ziołowych napojów
funkcjonalnych, a AKTYWNOŚĆ MIĘTA jest jednym z nich. Zachęcamy do zapoznania
się z pełnym portfolio na: https://www.herbapol.com.pl/produkty/napoje/napoje-ziolowe, a
także do obejrzenia spotu reklamowego, emitowanego w ramach rozpoczynającej się
17 maja kampanii: https://www.youtube.com/watch?v=AaLTcNWfIuw.
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności
na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i dżemów.
„Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO.
W 2017
roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast i Premium.
W
2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców
Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
W 2020 roku firma zaistniała na
rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów Herbapol Polana.
Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|