„Herbapol-Lublin” S.A. otwiera oficjalny sklep na Allegro„Herbapol-Lublin” S.A., producent marek Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Nasza i Herbapol Polana, rozpoczyna sprzedaż w swoim oficjalnym sklepie na Allegro. Od kwietnia klienci mogą kupować tam swoje ulubione produkty z pełnego portfolio firmy. Uruchomienie sklepu na największej polskiej platformie e-commerce to kolejny ważny krok w rozwoju firmy oraz istotny etap poszerzania dystrybucji.W sklepie Herbapolu w strefie marek na Allegro
dostępne są wszystkie produkty obecne w ofercie firmy, zarówno spożywcze, m.in. syropy owocowe, herbaty, napoje, dżemy, jak i wprowadzona na polski rynek w 4. kwartale 2020 roku marka kosmetyków
naturalnych i suplementów diety Herbapol Polana.
„Herbapol-Lublin” S.A. konsekwentnie poszerza
dystrybucję swoich produktów w kanale e-commerce; w 2020 roku firma uruchomiła
dwie własne platformy sprzedażowe online: e-herbapol.com.pl oraz e-polana.com.
– Cieszę się, że nawiązaliśmy współpracę z
największą polską platformą zakupową. Sklep Herbapolu na Allegro umożliwia nam poszerzenie dystrybucji o kolejny kanał – obok
sprzedaży stacjonarnej oraz naszych własnych sklepów internetowych. Dzięki temu
jesteśmy obecni tam, gdzie klienci mogą szybko i bezpiecznie kupić swoje
ulubione produkty. Jesteśmy liderem rynku spożywczego, mamy bogatą historię i
ugruntowaną pozycję, ale ciągle rozwijamy firmę i naszą ofertę. Aktywność w
e-commerce, w tym dołączenie do Allegro, to krok w tym kierunku. Widzimy, że klienci to
doceniają i coraz chętniej korzystają z zakupów przez Internet jeśli chodzi o
kategorie spożywcze – powiedział Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin”
S.A.
Kupujący będą mogli skorzystać z darmowej
dostawy w ramach pakietu Allegro Smart! Dostawy będą realizowane za
pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz do paczkomatów InPost. Sprzedaż będzie
realizowana za pośrednictwem zewnętrznego dystrybutora.
Grupa Allegro
liczy ponad 21 milionów zarejestrowanych klientów i odnotowuje 220 milionów
wizyt miesięcznie (wg danych na koniec 2020 r.). Plasuje to tę platformę
e-commerce na 13. miejscu wśród światowych liderów sprzedaży internetowej, takich
jak Amazon czy eBay. Przychody
Grupy Allegro w pierwszym kwartale 2021 roku wyniosły 1,21 mld zł. Wartość sprzedanych
produktów na platformie w pierwszym kwartale bieżącego roku wyniosła 9,6 mld
zł, a największy udział przychodów miał segment marketplace z wynikiem 82,2
proc. Na koniec I kwartału liczba aktywnych kupujących przekroczyła 13,2 mln, o
13,4 proc. więcej niż przed rokiem.
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską
firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i
dżemów.
„Herbapol-Lublin” S.A. to przede
wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii
herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio
firmy dołączyły produkty z linii BIO.
W 2017 roku firma zadebiutowała
także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium.
W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla
najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz
kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit
Handlu.
W 2020 roku firma
zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i
suplementów Herbapol Polana.
Więcej informacji znaleźć można na
stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|