Mus je schrupać… zanim znikną! Nowa komunikacja Wafli FamilijnychPod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach (zostały schrupane czy porwane?). Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.W nowej komunikacji stawiamy na
połączenie świata fabularnego z animacją, dynamiczny i humorystyczny przekaz
oraz rymowaną narrację, która dodaje marce swieżości i idealnie trafia w oczekiwania
młodszej grupy konsumentów. –
mówi Ewelina Haraburda, Senior Brand Manager marki. Zapraszamy Konsumentów do rodzinnej zabawy w poszukiwanie zagubionych
wafelków w towarzystwie sympatycznych,
rysunkowych postaci – dinożarła,
wróbelka, bluesowych miśków czy przybysza z kosmosu. Ten spot MUS zobaczyćJ. – dodaje.
Kompleksowe działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej zaplanowano
od 3 maja: w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. W
czerwcu do aktywności dołączy niestandardowa kampania outdoorowa, a latem marka
zaprosi konsumentów do wspólnej zabawy w poszukiwanie…
Strategię
i kreację nowej platformy przygotowała agencja Opus B. Za zakup mediów
odpowiada Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.
Gdzie się podziały nasze wafelki? Czy
Familijne schrupały wróbelki? Aby
poznać odpowiedzi na te i inne pytania, należy śledzić uważnie działania
marki we wszystkich kanałach komunikacji oraz punktach sprzedaży do końca roku.
Mus zobaczyć!
Link do
spotu: https://www.youtube.com/watch?v=JwM6t3NOQzI
pełna lista aktualności
|