Grześki z nową agencją w digitaluMarka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu.Agencja Brand Bridge poprowadzi
profile marki Grześki w mediach społecznościowych ̶ na Facebooku i Instagramie; będzie
odpowiedzialna za planowanie i realizację kampanii display oraz promocję marki
na TikToku, w ramach platformy komunikacji „Każdy ma swoje Grześki”.
Przyjmując z końcem ubiegłego roku nowy kierunek w komunikacji,
bazujący na humorystycznej grze słów „Grześki ̶
grzeszki”, postawiliśmy sobie za cel poszerzenie grona użytkowników marki o młodszych konsumentów z
pokolenia Y i Z. Strategia zaproponowana
przez Brand Bridge wydała nam się najbardziej spójna z nową narracją marki
Grześki. Pierwszymi efektami wspólnie zrealizowanych działań pochwalimy się
wkrótce – mówi
Wojciech Gańko, Brand Manager marki Grześki.
Agencja Brand Bridge posiada szerokie doświadczenie w realizacji
działań w social mediach. Opracowała autorską platformę mierzalnego content
marketingu BigDataCMP.com. Na mocy umowy partnerskiej z właścicielem marki
TikTok, firmą ByteDance, realizuje niestandardowe w pełni mierzalne kampanie. Współtworzy
kanał kulinarny dla całej rodziny TipTopChef on TikTok, www.TipTopChef.pl.
pełna lista aktualności
|