„Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” – wystartowała nowa kampania reklamowa markiW marcu marka Herbapol zaprezentowała pierwszą odsłonę swojej nowej platformy komunikacyjnej. W ramach kampanii „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” zrealizowano cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych, w których rodziny Wiśniewskich, Malinowskich, Leśniewskich oraz Ziółkowskich spędzają wspólne chwile z produktami marki.Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą sympatią oraz
uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego
smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów
dostępnych w przystępnej cenie.
Jako pierwszy w ramach kampanii jest emitowany spot ukazujący
rodzinę Wiśniewskich,
którzy uwielbiają dżemy Herbapol
i zamkniętą w nich wiśnię nadwiślankę, polskie truskawki oraz jabłka z
mazowieckich sadów. Perypetie kolejnych rodzin – wielbicieli herbatek
owocowych, syropów owocowych i herbatek ziołowych – ukażą się wkrótce, zarówno
w TV jak i na platformach VoD. Aktualny spot można obejrzeć klikając w poniższą
grafikę:
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Change Serviceplan. Realizację spotów firma powierzyła domowi produkcyjnemu Watchout Studio. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom
mediowy MediaCom.
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności
na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych
i dżemów.
„Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO.
W 2017
roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast
i Premium.
W
2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm
w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców
Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
W 2020 roku firma zaistniała na
rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków
i suplementów Herbapol Polana.
Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|