Design by Śliwka Nałęczowska – wystartowała IV edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designuMarka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów, a w puli do wygrania jest m.in. 10 tys. złotych. Zgłoszenia można przesyłać do 25 kwietnia brWystartowała
IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Tematem przewodnim bieżącej odsłony
projektu jest sztuka łączenia, którą marka Śliwka Nałęczowska skutecznie
realizuje od początku swojego istnienia. W tym roku pasjonaci grafiki i designu
mają za zadanie zaprojektować nadruk na
T-shirt, będący twórczą interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka
łączenia”. Zgłoszenia
powinny zawierać projekt nadruku oraz wizualizację nadruku na koszulce.
Ideą
Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców,
grafików i projektantów (zarówno profesjonalistów, jak i amatorów). Laureaci
pierwszych ośmiu miejsc otrzymają nagrody finansowe (10 000 zł, 7 000
zł, 5 000 zł, 5 x 500 zł) i zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Autorzy prac,
które uplasują się na pozycjach od dziewiątej do dwunastej, zostaną nagrodzeni
zestawami pralin. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja
T-shirtów. Będzie ona dostępna w salonach sieci Medicine, która podobnie jak
Śliwka Nałęczowska mocno akcentuje w swojej strategii promowanie polskich
artystów.
W
jury konkursu zasiądą m.in.: Mateusz Suda, ilustrator mody, projektant graficzny
i dyrektor artystyczny, prof. Ksawery
Piwocki, uznany autorytet wśród studentów i były rektor warszawskiej ASP oraz eksperci projektowania i designu z ramienia partnerów
i patronów akcji. Projekty można przesyłać do 25 kwietnia br. wyłącznie za
pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl. Wyniki
zostaną ogłoszone 26 maja br. Szczegółowe zasady uczestnictwa w Design by
Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym
warunkiem udziału w akcji.
IV
edycja konkursu stanowi odpowiedź na duże zainteresowanie, jakim cieszyły się
jego poprzednie odsłony. W ubiegłym
roku zgłoszono rekordową liczbę 2874 projektów. „Konkurs Design by
Śliwka Nałęczowska łączy w sobie aspekt artystyczny z użytkowym. To z jednej
strony platforma do komunikacji marki, inspirująca młodszych, aspirujących
konsumentów, a z drugiej - szansa dla młodych twórców do zaprezentowania
umiejętności i zobaczenia swoich prac w realizacji. W tym roku stawiamy na
autentyczną sztukę łączenia i czekamy na zgłoszenia ludzi z pasją, którzy razem
ze Śliwką Nałęczowską chcą projektować otaczający nas świat i rzeczy, które
będziemy nosić” – wyjaśnia Bożena
Piotrowska, odpowiedzialna za markę.
Design
by Śliwka Nałęczowska 2021 zyska szerokie wsparcie medialne i PR, w tym
zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach
patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska.
Partnerami IV edycji są: marka odzieżowa Medicine, Akademia Sztuk Pięknych w
Warszawie i Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronat medialny nad
konkursem objęli: NOIZZ, Grafmag i K MAG. Kreacje na potrzeby promocji akcji
przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadzi Kolterman
Media Communications.
Śliwka Nałęczowska – marka z ponad
pięćdziesięcioletnią tradycją produkcji. Te najwyższej jakości polskie
śliwki zatopione
w masie kakaowej, oblane deserową
czekoladą cieszą się niesłabnącą popularnością i dlatego mają ponad 80% udziału
w segmencie markowych śliwek w czekoladzie.
pełna lista aktualności
|