Najlepsze gatunki herbaty od marki Big-Acitve – portfolio herbat czarnychWłaśnie ruszyła kampania VOD herbat czarnych Big-Active – marki, która zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. W swojej ofercie posiada m.in. najbardziej popularną czarną herbatę Pure Ceylon pochodzącą z najlepszych na świecie, cejlońskich plantacji. To właśnie tam jest zrywana i pakowana. Konsumenci deklarują, że z roku na rok spożywają coraz więcej herbaty czarnej.Czysta herbata czarna Pure
Ceylon to wybór związany z
ponadczasową jakością. Można ją parzyć kilkukrotnie, osiągając różne nasycenie
herbacianego naparu. Silne aromaty, występujące naturalnie w tym gatunku
herbaty, tworzą spójną całość o wyrazistym smaku, połączonym z nutą świeżości i
delikatnej słodyczy. Herbata Pure Ceylon Big-Active posiada certyfikat
gwarancji i smaku wprost z cejlońskich plantacji!
Wychodząc naprzeciw
oczekiwaniom konsumentów marka Big-Active wprowadziła w ostatnim czasie modyfikacje
w portfolio herbat czarnych Pure Ceylon 100% Black i Pure Ceylon Earl
Grey. Nastąpiła zmiana konstrukcji opakowania z pionowego na poziome, co sprawia,
że jest ono jeszcze bardziej funkcjonalne. Herbata Pure Ceylon to ta sama,
przepyszna herbata, tylko teraz w nowym, wygodniejszym dla użytkownika opakowaniu. Liczba sztuk w
opakowaniu pozostała niezmieniona – to nadal 25 torebek doskonałej herbaty.
Kampanię z nowymi
opakowaniami będzie wspierał nowy spot reklamowy, w którym znalazły się wszystkie
kluczowe informacje.
Zachęcamy do obejrzenia spotu: https://www.youtube.com/watch?v=KwfiUUqDNtQ
Relaunch zostanie dodatkowo
wsparty kampanią zasięgową na kanałach Social Media Big-Active oraz wysyłką
prasową do magazynów handlowych i lifestyle.
Marka Big-Active w swojej kolekcji herbat
czarnych posiada również ciekawe warianty z dodatkiem aromatów owocowych (Herbaty czarne
aromatyzowane). Herbata liściasta
występuje w trzech wersjach smakowych, zaś ekspresowa w czterech. Big-Active nie podąża za schematami. Wytycza zupełnie
nowe szlaki, tworząc herbaty
czarne aromatyzowane o wyjątkowych
kompozycjach smakowych m.in.: cytryna w zestawieniu z mango, klasyczna malina w
towarzystwie jagód acai lub Earl Grey z płatkami róży albo mieszanką cytrusów.
To właśnie dlatego niejedna herbata
aromatyzowana tej marki zaskarbiła
sobie uczucia nawet najbardziej wymagających.
Więcej o ofercie herbat czarnych oraz innych
rodzajów herbat Big-Active przeczytasz na stronie: https://big-active.pl/.
Nowe opakowania są już
dostępne w e-sklepie: www.e-herbapol.com.pl!
„Herbapol-Lublin”
S.A.
„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która
w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję
lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek
owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w
kategorii herbat zielonych i dżemów.
„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku
marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO.
W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa,
wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium.
W 2019
„Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały
wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
W 2020 roku firma zaistniała na rynku
kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków
i suplementów Polana.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
Dodatkowych
informacji udzielają:
Biuro Prasowe „Herbapol-Lublin”
S.A.: Karolina Pękalska, PR
Consultant
karolina.pekalska@big-picture.pl, 789 023 091
“Herbapol-Lublin” S.A.: Beata Skwierczyńska, PR & Digital
Manager
beata.skwierczynska@herbapol.com.pl,
517 594 582
pełna lista aktualności
|