Hochland stawia na pyszny smakSer to trzecia najbardziej wartościowa kategoria spożywcza w Polsce (wg Nielsen, po piwie i wódce). Jej sprzedaż wartościowa wynosi ponad 7 mld PLN i cały czas dynamicznie rośnie, rocznie o 10,0% (wartość, Nielsen, MAT SEP 2020 vs. MAT SEP 2019). Sery Hochland to marka numer jeden w Polsce pod względem wartości sprzedaży z 10,1% udziałem w rynku serów ogółem (wartość, źródło: Nielsen, MAT SEP 2020). Znane są w Polsce od ponad 25 lat przede wszystkim ze swojego pysznego smaku. Poza smakiem Hochland stawia na lokalnych dostawców i sprawdzonych partnerów biznesowych oraz przykłada ogromną wagę do jakości i pochodzenia surowców.Sery
to nieodłączny element posiłków Polaków. W roku 2020, który postawił cały
sektor spożywczy w wyjątkowej sytuacji - priorytetami Hochland w Polsce jest
zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i produktom oraz utrzymanie ciągłości
produkcji, a także stabilność
gospodarcza około 500 polskich, rodzinnych gospodarstw, od który firma kupuje
mleko do produkcji serów. Rolnicy są dla Hochland nie
tylko dostawcami surowca, ale i partnerami w biznesie. Mimo pandemii strategia firmy nie zmieniła - Hochland Polska kontynuuje obraną kilka
lat temu strategię zyskownego i zrównoważonego wzrostu.
Nasz biznes jest ustawiony szeroko, zarówno co do
portfolio, jak i do kanałów sprzedaży. Dla konsumenta bardzo ważne jest
zaufanie do marki, do jakości produktu, a naszym markom i produktom Polacy
ufają. Stawiamy przede wszystkim na pyszny smak, ale pamiętamy o dodatkowych
benefitach i wprowadzamy
innowacje dotyczące produktów, składu i opakowań. Wielu konsumentów poszukuje
wyrobów dostosowanych do wymogów dietetycznych. Wprowadziliśmy w tym roku z
dużym powodzeniem serki twarogowe Almette bez laktozy, a także Hochland,
Naturalnie, że pyszny! - sery kremowe, które zawierają wyłącznie naturalne
składniki. Zachowujemy elastyczność w działaniu i zdolność do
dynamicznego reagowania na zmiany sytuacji rynkowej. To pozwala nam patrzeć w
przyszłość z optymizmem. – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services
Manager w Hochland Polska.
Hochland
działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą
najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch
fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.
pełna lista aktualności
|