Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną – zabiera na biegun oranżadowy i zaprasza na Pierwszą GwiazdkęZbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta.Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną
kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych,
równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie
handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja
startuje 16 listopada i potrwa do 27 grudnia.
W świątecznym spocie oranżadowy
Mikołaj wygrywa zabawną rywalizację z Kubą Wojewódzkim. Emisję reklam zaplanowano
w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i
kanałach tematycznych), serwisach VOD oraz w Internecie, w tym na Facebooku,
Instagramie i YouTubie. Działania obejmą także aktywności w prasie handlowej
oraz public relations.
Po raz kolejny Oranżada Hellena postawiła także na mocne wsparcie w
punktach sprzedaży. Zaplanowano -spójne wizerunkowo z reklamą - efektowne,
przykuwające uwagę ekspozycje produktów. Jedną z nich będzie imponujących
rozmiarów pociąg z lokomotywą wypełniony 744 butelkami Oranżady Hellena w
rodzinnym formacie 1,25 l. W wersji standard będzie dostępny w mniejszych placówkach, z
kolei wersja premium pojawi się w dużych halach handlowych. Nie zabraknie
innych dodatkowych ekspozycji, w tym palet z mocnym brandingiem. Kolejnym
wsparciem sprzedaży są materiały POSM: świąteczne plakaty, foldery, wobblery i
tzw. potykacze z postacią oranżadowego Mikołaja.
Ponadto w okresie bożonarodzeniowym rodzinna wersja Oranżady Hellena będzie
oferowana w dedykowanej szacie graficznej. Butelki 1,25 l zyskają etykietę ze
świątecznym motywem. W sprzedaży będą dostępne kolorowe, mocno brandingowe
zgrzewki kultowego napoju, które wyposażono w funkcjonalną rączkę, umożliwiającą
wygodniejsze zakupy.
Za adaptację kreacji na potrzeby kampanii
odpowiada agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media.
Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
pełna lista aktualności
|