Technics i Red Bull — dwie legendy łączą siły, aby wspólnie celebrować kulturę hip-hopuGramofon Technics SL-1210 to fundament kultury hip-hop. Firma Technics zaprezentowała limitowaną edycję specjalną stworzoną we współpracy z firmą Red Bull.Kultowy gramofon Technics
SL-1210 od początku odgrywał kluczową rolę w kulturze hip-hop i breakdance.
Jego pierwszy egzemplarz opuścił bramy fabryki w 1972 roku i w szybkim tempie stał
się światowym bestsellerem. Szczególnym uznaniem darzyli go melomani i DJ-e,
którzy rozpowszechniali kulturę DJ-ską. Teraz, pół wieku później Technics łączy
siły z Red Bullem, aby wspólnie wpierać organizację zawodów Red Bull Breakdance
Championship One — największego światowego turnieju tańca breakdance.
Turniej
odbywa się nieprzerwanie od 2004 roku, rokrocznie w innym kraju. Eliminacje do finału odbywają się
natomiast w wielu krajach na całym świecie, w tym w Polsce (Red Bull BC One
Poland Cypher). Następnie wyłaniani są krajowi laureaci, którzy spotykają się w
wielkim finale i rywalizują o tytuł najlepszego bboya lub bgirl.
Właśnie
na tym wydarzeniu, będzie promowana limitowana edycja gramofonu Technics, tj. SL-1210MK7 - nowe wcielenie kultowego sprzętu
DJ-skiego wyposażone jest w bezrdzeniowy silnik napędu bezpośredniego i inne
rozwiązania technologiczne zwiększające jakość dźwięku. To idealny sprzęt
zarówno dla profesjonalnych DJ-ów, audiofilów czy fanów marki Technics.
Do
sprzedaży na teren całej Europy trafiła ograniczona pula (4 tysiące sztuk)
sprzętu inspirowana kolorystyką marki Red Bull. Gramofon posiada slipmat z logo
BC One, zatem jest to świetna propozycja dla kolekcjonerów.
Sprzęt
jest dostępny w sklepach od września - to dokładnie ten sam model, którego będą
używać DJ-e podczas zawodów Red Bull BC One Cypher Poland. Zawody odbędą się w
Krakowie.
Więcej
informacji nt. gramofonu SL – 1210 tutaj: https://www.technics.com/global/sl1200/
O firmie Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju
różnorodnych technologii i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży
elektroniki użytkowej, mieszkaniowej, motoryzacyjnej i B2B. Firma, która w 2018
r. obchodziła 100-lecie istnienia, rozwinęła swoją działalność na całym świecie
i obecnie posiada 528 spółek zależnych i 72 spółki powiązane na całym świecie,
odnotowując skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 61,9 miliardów euro (7,49
trylionów jenów) za rok zakończony 31 marca 2020 r. Firma jest zaangażowana w
poszukiwanie nowych wartości poprzez innowacje w różnych działach i wykorzystuje
swoje technologie, aby stworzyć lepsze warunki życia i lepszy świat dla swoich
klientów. Więcej informacji o firmie Panasonic znajduje się na stronie: http://www.panasonic.com/global.
pełna lista aktualności
|