Niezwykła wystawa w śMIECIarce dostępna także onlineMiecia - Mobilna Strefa Edukacyjna w śMIECIarce dostępna teraz dla każdego i na wyciągnięcie ręki? Tak, to możliwe! Już od 1 lipca każdy z nas ma możliwość poznania Mieci bez wychodzenia z domu! Interaktywny wirtualny spacer kryje w sobie aż 48 ukrytych elementów, w tym filmiki, gry, animacje i uwaga… konkurs! To wszystko już teraz dostępne na www.mieciazimpetem.pl!Ale czym właściwie jest Miecia? To wyjątkowa
(teraz już także wirtualna) interaktywna wystawa zaaranżowana we wnętrzu
prawdziwej śmieciarki, ze zjeżdżalnią i tarasem! Zwiedzając Miecię można
dowiedzieć się dlaczego warto segregować butelki PET, jak wygląda proces
ich recyklingu oraz co może powstać w wyniku ich przetworzenia! Miecia
jest elementem kampanii „Działaj z imPETem!”.
W związku z sytuacją epidemiczną na świecie
postanowiliśmy udostępnić wnętrze Mieci każdemu, kto tylko będzie chciał poznać
odpowiedzi na pytania dotyczące recyklingu butelek niezależnie od miejsca oraz
sytuacji w której się znajduje.
W Konkursie realizowanym w ramach Spaceru, przez dwa miesiące, co
tydzień do wygrania będą dwa zestawy ekologicznych gadżetów, w tym gadżetów powstałych z recyklingu
butelek PET, kubków termicznych, kocyków polarowych i wiele innych.
Kampanię „Działaj
z imPETem!” w 2018 roku zainicjowało czterech wiodących producentów branży
FMCG, wprowadzających na polski rynek wody i napoje w butelkach PET:
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., Nestlé Polska S.A. Oddział Nestlé Waters,
Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. oraz Żywiec Zdrój S.A.
Organizatorem jest Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A., a partnerami
strefy sieć sklepów Biedronka, firma ALPLA oraz agencja Horeca.
Więcej informacji na www.dzialajzimpetem.pl oraz www.facebook.com/dzialajzimpetem.
pełna lista aktualności
|