Hochland Polska dla pracownikówPandemia COVID-19 dotknęła wszystkich, a widmo kryzysu zdrowotnego, jak i gospodarczego, stało się prawdziwym wyzwaniem zarówno dla społeczeństwa, jak i firm. Hochland Polska jako przedsiębiorstwo, które szczególną wagę przywiązuje do wartości rodzinnych, przeprowadził szereg akcji mających na celu wsparcie pracowników w tym wyjątkowym okresie.W trakcie pandemii wszelkie działania, które
jednoczą i niosą pomoc, są niezwykle cenne i potrzebne. Dlatego firma Hochland
Polska postanowiła zorganizować akcje specjalne, skierowane do pracowników i
ich rodzin. - Wdrożone przez nas działania
pomogły w krótkim czasie dostosować się do nowych okoliczności i wyzwań
związanych ze zdalnym nauczaniem. Zaproponowaliśmy także wspólne gotowanie na
ekranie, połączone z edukacją na temat idei zero waste, a także kreatywny konkurs,
w którym do wygrania są fantastyczne nagrody. Hochland Polska jest blisko swoich
pracowników i ich rodzin – dla nas takie działania to naturalny odruch,
zwłaszcza w tym trudnym dla wszystkich czasie – mówi Jacek Wyrzykiewicz
PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.
‘’Komputer dla Dziecka’’ – edukacja
dla wszystkich!
Niemalże z dnia na dzień bardzo wiele osób
musiało przeorganizować swój dotychczasowy tryb życia i w dużym stopniu przejąć
rolę nauczyciela swoich dzieci. Narastające zmiany w sferze edukacji nie
przeszły niezauważone przez firmę
Hochland Polska, która uruchomiła program pod hasłem „Komputer dla Dziecka”. W
jego ramach zaoferowała swoim pracownikom możliwość skorzystania z
dofinansowania na zakup sprzętu komputerowego. Częściowe sfinansowanie
zakupu pochodzi ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Wszystko
po to, aby umożliwić dzieciom pracowników równy dostęp do nauki zdalnej. Z
benefitów akcji ‘’Komputer dla Dziecka’’ mogły skorzystać osoby mające
dziecko w wieku 7-18 lat. Do końca maja kwota dofinansowania przekroczyła 40
tys. złotych – z akcji skorzystało aż 77 rodzin i 89 dzieci.
Wirtualne warsztaty – kreatywny sposób
na spędzanie czasu w domu
By nie dać się pokonać nudzie, firma Hochland
Polska zainicjowała również specjalne warsztaty
kulinarne online Hochland
KIDS AT HOME 2020. Wirtualne spotkania dla dzieci stały się wyjątkową
okazją do wspólnego przygotowania posiłków, porcją świetnej zabawy, a także
ciekawą lekcją wiedzy na temat zdrowego odżywiania i niemarnowania żywności. Warsztaty
online dla dzieci poprowadził ambasador marki Almette – David Gaboriaud, szef
kuchni Ernest Jagodziński oraz wybitna restauratorka Beata Mazel. W warsztatach
wzięło udział ponad 40 dzieci!
Przygoda
z reklamą dla najmłodszych
Kolejną odsłoną akcji Hochland KIDS AT HOME
2020 są lekcje online o reklamie. Firma Hochland Polska
przykłada szczególną wagę do promowania wartości firmy – i poprzez lekcję dzieli
się w ciekawy sposób wiedzą z najmłodszymi. Lekcja jest dostępna online dla
dzieci pracowników, a wiedza zdobyta podczas oglądania staje się ważnym
elementem kolejnego wyzwania dla dzieci pracowników – konkursu z super
nagrodami. Zadanie pozwala najmłodszym na uruchomienie wyobraźni i prawdziwej
kreatywności, polega bowiem na przygotowaniu plakatu lub nagraniu krótkiego, 30
sek. filmiku, który będzie autorską reklamą serka Almette.
Hochland działa na polskim rynku od
ponad 25 lat, a do portfela marek należą najpopularniejsze sery - Hochland,
Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.
pełna lista aktualności
|