Nowa kampania HOCHLAND - TO JEST PYSZNE #WDOMUHochland rozpoczął kampanię reklamową TO JEST PYSZNE #WDOMU. Na jej potrzeby przygotowano emocjonalny spot, prezentujący sceny z domów wielu Polaków. Film w optymistyczny sposób opowiada, że mimo trudnej sytuacji „razem możemy sprawić, że każdy dzień będzie piękny”.„Naszymi działaniami w kwietniu i maju, w kampanii
#zostań w domu z Hochland pokazujemy, jak marka może umilić wspólne spędzanie
czasu mimo trudnej sytuacji związanej z pandemią. W jej ramach inspirujemy
kulinarnie, edukujemy w tematach zero waste, zachęcamy do kreatywnego spędzania
czasu z rodziną. Teraz, mimo stopniowego znoszenia restrykcji w zakresie
swobody przemieszczania się w przestrzeni publicznej, wciąż więcej czasu
przebywamy w domach. Dlatego kontynuujemy nasze działania poprzez kampanię,
której główną myślą jest, że „Hochland sprawia, że rodzinny czas spędzony w
domu jest pełen pyszności”. Nowa kampania właśnie się rozpoczęła i docelowo ma
dotrzeć do ponad 13 mln osób.” – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR &
Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Spot Hochland – To jest pyszne w domu! - można
zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=d5RdYvopCek
pełna lista aktualności
|