Tworzenie angażującego środowiska pracy w Hochland to priorytet!Dziś pracodawcy muszą stwarzać takie warunki pracy, które z jednej strony będą odpowiadać młodszym pokoleniom pracowników, ale będą też optymalne dla pracowników o dłuższym stażu pracy. Nie chodzi o to, żeby adresować potrzeby tylko do jednej grupy pracowników, ale żeby to wszystko ze sobą połączyć. Hochland Polska tworzy angażujące środowisko pracy.Mierzeniu pulsu w organizacji Hochland Polska
pomaga cykliczny udział w badaniu Great Place to Work. Aktualnie trwa kolejna
edycja badania. Wyniki badania stanowią bardzo ważne źródło informacji opisujących
w jaki sposób pracownicy postrzegają Hochland, czy chcą tutaj pracować i
polecać to miejsce innym. Badanie dostarcza również informacji dotyczącej
wiarygodności firmy jako pracodawcy. Skupia się na takich obszarach, jak
szacunek, uczciwość oraz koleżeństwo. Historia badania pokazuje w dość
jednoznaczny sposób, że wyniki, które dostarcza Instytut Great Place to Work
stanowią ważną bazę do podejmowania później decyzji oraz realizowania działań
odpowiadających na potrzeby i oczekiwania pracowników. Hochland zaangażował
swoich pracowników z różnych zespołów w proces wypracowania strategii, misji i
wizji. Wdrożono również spójną i przejrzystą politykę wynagrodzeń, rozwinięto
przestrzeń do zgłaszania inicjatyw w ramach m.in. wolontariatu pracowniczego oraz
przestrzeń do prowadzenia dialogu w ramach cyklicznych spotkań z Zespołem
Kierownictwa oraz Konferencji Sprzedażowych. Poza
wynagrodzeniami pracownicy mają dostęp do prywatnej opieki medycznej,
ubezpieczenia życia dla siebie i rodziny, rozbudowany pakiet świadczeń
socjalnych, platformę kafeteryjną, karty sportowe, możliwość brania udziału w
konferencjach, podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w różnego
rodzaju szkoleniach i warsztatach, możliwość nauki języka angielskiego i wiele
innych.
Zależy nam na tworzeniu jeszcze
bardziej angażującego środowiska pracy w Hochland, do tego dążymy i to jest
naszym priorytetem! Przed zespołami HR stoją duże wyzwania. To przede wszystkim
przyciąganie najlepszych kandydatów, szczególnie tych wyróżniających się
nowoczesnym podejściem i ciekawych świata! Ważna jest też kwestia zatrzymywania
takich osób w firmie. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing
Services Manager w Hochland Polska.
Hochland istnieje na polskim rynku od początku
lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland,
Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama
produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość
zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.
pełna lista aktualności
|