Polacy chcą wiedzieć więcej o produktach spożywczych. Co jest ważne dla konsumentów? (badanie)Polacy zwracają uwagę na informacje o produktach spożywczych i chcą wiedzieć więcej o żywności, którą kupują. Konsumenci interesują się zwłaszcza składem produktów i ich działaniem prozdrowotnym. Skąd czerpią wiedzę o żywności? Przede wszystkim z etykiet i od rodziny, ale za najbardziej wiarygodne źródło wiedzy uznają lekarzy i dietetyków – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą INQUIRY we współpracy z ITBC Communication.Czy Polacy zwracają uwagę na informacje o produktach spożywczych? Agencja badawcza INQUIRY, we współpracy z ITBC Communication, zapytała o to konsumentów podczas badania „Wiemy, co jemy? Polacy o potrzebie informacji”. Zdecydowana większość respondentów – bo aż 91% – odpowiedziała pozytywnie.
Najważniejszy dla nich okazał się skład produktu – 90% badanych sprawdza, czy dana żywność zawiera jakieś dodatki. Równie istotne dla osób, które wzięły udział w badaniu, było działanie prozdrowotne produktu (83%) i zawartość składników odżywczych (82%).
Dalsza cześć artykułu dostępna jest na stronie Portalspozywczy.pl>>
pełna lista aktualności
|