Zwycięzcy odebrali kluczyki do samochodów! Finał urodzinowej loterii Hochland – To jest pyszne od 25 latZa nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były niezwykle atrakcyjne nagrody główne – 5 samochodów Jeep Renegade! 9 lipca odbyło się spotkanie w trakcie którego zwycięzcy odebrali kluczyki do swoich nowych aut. Finał był także okazją do świętowania obchodów jubileuszu firmy – 25 lat Hochland na polskim rynku. Tego dnia nie zabrakło wielkich emocji, pięknych wspomnień i licznych niespodzianek. Komu tym razem sprzyjała fortuna i do kogo uśmiechnęło się szczęście w loterii Hochland?Dzień, który
zapamiętamy na długo!
Uroczysty odbiór nagród podczas finału wielkiej urodzinowej loterii – To
jest pyszne od 25 lat!, odbył się 9 lipca w Warszawie. To wyjątkowe spotkanie poprowadził
Maciej Dowbor. Wydarzenie rozpoczęło się niezwykłą podróżą w czasie, w którą
zabrał zgromadzonych gości Dyrektor Generalny Hochland Polska – Piotr Knauer. Podsumował
25 lat firmy Hochland w Polsce, która na przestrzeni lat umacniała swoją pozycję,
rozszerzając sukcesywnie portfolio, począwszy od budzących sentyment kultowych
serów kremowych, po różne rodzaje serów żółtych, pleśniowych i pyszny ser
twarogowy Kanapkowy. Dziś Hochland jest niekwestionowanym liderem wartościowym
na rynku sera w Polsce. Wspaniały
dorobek firmy, jej rozwój oraz innowacyjność – dziś owocują, m.in. w postaci
niezwykłych akcji i loterii skierowanych do wszystkich miłośników serów Hochland,
o czym opowiedział – Jacek Wyrzykiewicz – PR&Marketing Services Manager
Hochland Polska.
Na scenie pojawił się także Radosław Jurkowski, Senior Brand Manager
Hochland Polska, który opowiedział m.in. o kampanii „Szkolni przyjaciele”
wspierającej Wielką Urodzinową Loterię. Reklama serów kremowych Hochland, w której na
ławeczce spotyka się koleżanka z kolegą i wymienią się kanapkami, wiele lat
temu zawładnęła sercami milionów Polaków. Sentyment do niej
pozostał nam do dziś. Dlatego świętując w tym roku 25 lat firmy w Polsce,
nawiązaliśmy do tej właśnie reklamy zaprosiliśmy do współpracy tych samych aktorów,
którzy wcielili się w szkolnych przyjaciół wiele lat temu. Można powiedzieć, że tak jak kultowe są sery Hochland, tak też kultowe i
jedyne w swoim rodzaju są nasze działania komunikacyjne. Jesteśmy zawsze blisko
naszych Konsumentów, oferując im niezwykłe smaki i niezapomniane emocje. – mówił Radosław Jurkowski.
Ku zaskoczeniu zgromadzonych gości, na scenie pojawili się bohaterowie
tej reklamy – Natalia i Antoni. Dziś już jako dorośli, ale nadal pozostający w
przyjaźni ludzie, których losy połączyła niegdyś dziecięca przygoda na planie
reklamowym Hochland. Ten niezwykle sentymentalny i radosny moment był
najlepszym wstępem do kulminacyjnego punktu spotkania.
Przekazanie kluczyków
– chwile pełne wzruszeń Gdy tylko Maciej Dowbor w towarzystwie Piotra
Knauera rozpoczął wyczytywanie kolejnych imion laureatów, wiwatom i okrzykom
radości nie było końca! Pani Anna… Pani Monika… Pani Maria… Pani Paulina… Pan
Krzysztof. W momencie największej radości laureaci w towarzystwie najbliższych
odbierali na scenie kluczyki do swojego nowego samochodu. Choć emocje odbierały
mowę, zwycięzcy podzielili się z prowadzącym i gośćmi swoimi odczuciami. Każdy
z nich miał swój przepis na sukces i swoje ulubione sery z portfolio Hochland
Polska, jak Pani Anna, która zwycięstwo, jak sama powiedziała, zawdzięcza…
miłości do pizzy. Można
powiedzieć, ze wygrałam dzięki temu, że cała nasza rodzina przepada za pizzą. –
mówiła pani Anna. Piekę ją
co piątek, to taka nasza mała tradycja. A do pizzy używam tylko sera Hochland –
i ten jeden okazał się właśnie tym szczęśliwy. W kuluarach niesamowitą historią podzieliła się również
Pani Monika, która w Dzień Kobiet zarejestrowała jeden kod i to właśnie on
przyniósł jej wspaniały prezent w postaci nowego samochodu.
Zwieńczeniem uroczystości były
pamiątkowe zdjęcia oraz urodzinowy tort, który podkreślał wyjątkową atmosferę
tego radosnego dnia.
W loterii mógł wygrać każdy
Loteria pod hasłem „To jest pyszne od 25 lat!” zachęcała wszystkich
Konsumentów do sentymentalnej podróży przez różnorodne smaki i rodzaje serów
Hochland. W ciągu ćwierćwiecza portfolio marki uległo ogromnemu rozszerzeniu, a
miłośnicy serów dziś mogą wybierać spośród serów żółtych, kanapkowych czy
kremowych. Do skosztowania różnych wariantów skłaniała Konsumentów loteria, w
której do wygrania były codzienne nagrody pieniężne o wartości 100 zł oraz pięć
nagród głównych – rodzinnych, bogato wyposażonych samochodów Jeep Renegade
najnowszej generacji.
Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.
pełna lista aktualności
|