VALBON - silna kampania reklamowa!Hochland w Polsce już od 25 lat gwarantuje najwyższą jakość produktów, jest obecny we wszystkich najważniejszych segmentach serów, świetnie radzi sobie nie tylko w handlu detalicznym branży spożywczej. Zaopatruje również gałęzie przemysłu spożywczego oraz gastronomii. Aktualnie prowadzona jest kampania dla serów pleśniowych Valbon, która będzie trwała przez kilka najbliższych miesięcy.Rynek
jest dynamiczny, a preferencje konsumentów zmieniają się, dlatego Hochland
stale kreuje nowe zastosowania kulinarne oferowanych serków, oryginalne
propozycje podania i formaty, które stanowią odpowiedź na współczesne potrzeby.
Działania zaplanowane w ramach kampanii
serów pleśniowych Valbon to: spoty internetowe, które można obejrzeć tutaj:
https://www.youtube.com/channel/UCiWJdODoE-pdmTV688_KFCw
, video online
– YouTube, kanały VOD, social media – Facebook, content marketing, influencer
marketing (współpraca z wieloma blogerami, między innymi: Cammy, Olivka Blog,
Mrs Polka Dot, Minimalliving), a także kampania w wiodących tytułach prasy
fachowej.
Celem kampanii jest dalsze
zwiększanie świadomości marki oraz
komunikacja nowych sposobów podania i zastosowania serów Valbon, które są
idealnym składnikiem wykwintnej przekąski, pysznej kanapki rano lub wieczorem,
czy deski serów. Więcej inspiracji dostępnych jest na naszej nowej stronie
internetowej www.valbon.pl – podsumowuje
Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce
działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to
wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów,
dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają
najlepszym surowcom i technologiom.
pełna lista aktualności
|