Hochland w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”Akcja „Dwie godziny dla Rodziny” to kampania społeczna na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie obok siebie i jednocześnie jeden z głównych programów Fundacji Humanites, której misją jest świadomy, szczęśliwy i społecznie wrażliwy człowiek. Hochland od kilku lat aktywnie uczestniczy w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”.Wspierając rozwój jednostki i liderów wartości, fundacja Humanites
wspiera rozwój społeczeństwa oraz jego transformację w obliczu globalnych
trendów. Chce tworzyć takie środowisko w domu, pracy, w szkole, mediach, aby
każdy człowiek miał przestrzeń do rozwoju swojego potencjału, w oparciu o
poczucie własnej wartości, wewnętrzny kompas, miłość i wrażliwość społeczną. W
wymiarze globalnym akcja przeciwdziała kryzysowi więzi, ma działanie
profilaktyczne. Realizowana przez pracodawców na całym świecie jest symbolem
integracji życia zawodowego i prywatnego w myśl hasła: „Mamy jedno życie w
wielu rolach”.
„Dwie Godziny dla Rodziny” to akcja, która pozwala zatrzymać się i
zastanowić nad jakością relacji z najbliższymi, przyjrzeć sobie.
Przeprowadzone badania pokazują, że silne i głębokie relacje z rodziną i
przyjaciółmi są warunkiem szczęścia i rozwoju. W 2019 roku nowa odsłona akcji,
której finał zaplanoway jest na połowę maja, realizowana jest pod
hasłem “Czym są małe / duże podróże?”. Pracownicy Hochland Polska z ogromnym
zaangażowaniem wykonują postawione w ramach tegorocznej akcji zadania, bo
przecież rodzina jest najważniejsza! – tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz, PR & Markerting Services Manager
w Hochland Polska.
Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce
działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to
wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów,
dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają
najlepszym surowcom i technologiom.
pełna lista aktualności
|