Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta!Hochland jest jedną z firm branży serowej, która obecna jest w Polsce od 25 lat i może pochwalić się długą historią. Silna pozycja Hochland podparta jest ponad 90-letnim doświadczeniem w produkcji sera. Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta, pokazując w swoich działaniach nie tylko atrybuty funkcjonalne, ale coraz ciekawszy świat. Bogata oferta smakowa, od serów kremowych twarogowych Almette, poprzez całą paletę serów kremowych topionych Hochland, sery żółte plasterkowane, po sery pleśniowe Valbon, sprawia, że produkty te wciąż zaskakują mnogością potraw, do których można je zastosować.Hochland to lider w kategorii markowych serów w Polsce, posiada ponad
10-procentowy udział w rynku. Jest numerem jeden w kategorii serów
kremowych topionych, a także serów twarogowych puszystych, z kultową marką
Almette w roli głównej. Ale to właśnie produkty markowe stoją przed wyzwaniem
stworzenia emocjonalnego powiązania między konsumentem a marką. Stąd ciągle
rośnie potrzeba działań marketingowych, szukania nowych rozwiązań
uzasadniających znaczenie marki, ponieważ od nich zależy sukces produktów
markowych.
Najważniejsze jest wprowadzanie innowacji, które zyskają duży udział w
rynku. Nadal możliwe jest tworzenie takich
innowacji, nawet w komodowanych kategoriach. Musimy mieć konkretną
ofertę dla każdego sektora, a także dedykowane narzędzia komunikacji. Dzisiaj
to sprzedawcy decydują o sukcesie lub porażce marki, a relacje z sieciami
zależą od tego, jaką wartość można wnieść w ich działalność z daną marką. Jeśli
marka generuje sprzedaż, można spodziewać się nawiązania relacji partnerskich. – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing
Services Manager w Hochland Polska- Znaczenie kanału tradycyjnego
sprzedaży zależy od kategorii, ale dla nas odgrywa on znaczącą rolę, jednak
warunki, takie jak długość półek, są zupełnie inne niż w przypadku kanału
nowoczesnego. Istnieje również różnica w możliwościach zakupu. Zwracamy uwagę,
aby materiały POS były dopasowane do formatu i rodzaju sklepu. Materiały
mają przyciągać uwagę kupującego, informować o produkcie
i ewentualnej ofercie promocyjnej, jednak nie zaśmiecać i nie
dominować przestrzeni. Ważna jest komunikacja detalistów z producentami,
zrozumienie potrzeb właścicieli sklepów.
Po 25 latach obecności w Polsce Hochland wciąż
zaskakuje konsumentów produktami, które wykraczają poza tradycyjne rozumienie
sera.
Wzrasta zapotrzebowanie na
poręczne produkty, które można zabrać ze sobą i spożyć w drodze. Obserwujemy
ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. To daje szansę wzrostu
wolumenu sprzedaży, a handel jest otwarty na produkty wygodne. W wersji
mini oferujemy już nasz kultowy serek Almette.- kontynuuje Wyrzykiewicz
– Z kolei kulinarne klasyki nigdy nie wychodzą z mody, a kuchnia jest
miejscem, w którym ciągle można tworzyć coś nowego. Sery kremowe topione
dla Hochland to zasadniczy core biznesu i nadal blisko 10% całego rynku serów.
Klient tej kategorii zmienia się i ewoluuje w stosunku do swojego odpowiednika
sprzed kilku lat. Cały czas prowadzimy działania, które mają na celu uczynienie
serów jeszcze bardziej atrakcyjnymi. Sporo inspiracji przedstawiamy na stronie www.hochland.pl
oraz www.almette.pl. Przygotowaliśmy nowe
propozycje także dla rynku HoReCa, więcej informacji na stronie www.hochlandprofessional.pl.
Regularnie wprowadzamy nowości, ostatnio dla fanów gotowania kultowych dań na
ciepło, w domowym zaciszu: ser w grubych plastrach Hochland BURGER & TOAST
- po stopieniu idealnie się ciągnie, nadając przekąskom takim, jak pizza,
tosty, burgery - niezwykle oryginalny smak. Nasza oferta to interesujący świat
dla konsumenta! – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.
Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. Obecnie
posiada w Polsce dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon
to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów,
dostępna także dla rynku HoReCa. Produkty można odnaleźć we wszystkich
najważniejszych kategoriach serów. Doskonały smak i jakość zawdzięczają
najlepszym surowcom i technologiom.
pełna lista aktualności
|