Hochland Polska na rynku HoReCaRośnie znaczenie rynku gastronomicznego dla firmy Hochland Polska. Rozrasta się dział Food Service, powiększa się oferta produktów pod marką Hochland Professional, powstała strona internetowa www.hochlandprofessional.pl. Hochland Polska jest wartościowym liderem rynku serów w Polsce. W ofercie firmy znajdują się sery kremowe topione, twarogowe, żółte dojrzewające, pleśniowe i wiele innych.Dzięki produktom Hochland
Professional można stworzyć kompozycję serów na bufety śniadaniowe, dodać je do
dań na ciepło, przekąsek, to idealne bazy do sosów, sałatek czy wyrobów
cukierniczych. W ofercie dostępne są Hochland Cagliata w różnych formatach,
Hochland Cremette, Hochland Ser żółty Gouda w plastrach i Hochland Cheddar ser
topiony w plastrach. Oferta Hochland Professional kierowana jest do
dystrybutorów obsługujących sieci gastronomiczne, burgerowni, stacji
benzynowych, restauracji sieciowych, sieciowych pizzerii, sieci sklepów
convenience, barów szybkiej obsługi, rodzinnych restauracji. Ostatnio w ofercie
dla branży food service pojawiła się nowość: trio ulubionych smaków puszystego
serka twarogowego Almette w opakowaniu z czterema mini porcjami. Mini Almette
to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy w każdej sytuacji chcą jeść
świeży i naturalny serek. Jedna mini porcja wystarczy do przygotowania 1-2
kanapek. Do wyboru są trzy najpopularniejsze warianty smakowe – śmietankowy, z
ziołami i jogurtowy.
Każde działanie musi być oparte na solidnych fundamentach wiedzy i
doświadczenia. Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby każdego klienta, co pozwala
nam doskonale rozumieć specyfikę różnych biznesów i odpowiednio dopasować
produkt oraz działania. Wieloletnie doświadczenie na rynku nauczyło nas, że
podstawą udanych relacji biznesowych jest zaufanie. Budujemy je niezmiennie,
oferując produkty najwyższej jakości. Dzielimy się wiedzą ekspercką, wspieramy
naszych partnerów w rozwoju ich działalności, dostarczamy kulinarnych
inspiracji. – mówi Jacek
Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. - Tworzymy
nowoczesną kulturę organizacyjną, której fundamentem jest otwarta komunikacja.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.hochlandprofessional.pl.
Dodatkowo wpisujemy się w aktualne trendy. Reagujemy na zmieniające się
potrzeby rynkowe. Stale doskonalimy produkty i poszerzamy ofertę, poszukujemy
nowych rozwiązań technologicznych. Rozwijamy produkcję w oparciu o nowoczesne
koncepcje i usprawnienia logistyczne. Polepszamy jakość usług i produktów
wprowadzając i wdrażając nowe procesy organizacyjne. Jednocześnie konsekwentnie
zwiększamy udział opakowań przyjaznych dla środowiska. Szukamy innowacyjnych
rozwiązań i bierzemy aktywny udział w programie zwiększania świadomości
ekologicznej. Współpracujemy ze społecznością lokalną w tworzeniu i realizacji
długofalowych planów w tym zakresie. – podsumowuje Wyrzykiewicz.
|
pełna lista aktualności
|