Kampania – „Sezon na owoce i warzywa. Polska smakuje”Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przeprowadzi kampanię promocyjno-informacyjną dotyczącą zwiększenia popytu na owoce i warzywa sezonowe. W ramach akcji zorganizowanych zostanie dziesięć wakacyjnych targów owocowo-warzywnych, w największych polskich miastach. Będą one wspierane kampanią edukacyjno-informacyjną w prasie, radiu i telewizji.Kampania Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi ma na celu zainteresowanie społeczeństwa kupnem sezonowych warzyw i owoców bezpośrednio od producenta. Wskazywać będzie jednocześnie szereg korzyści płynących z takiego postepowania. Jedną nich jest gwarancja miejsca pochodzenia produktu i jego wysoka jakość.
Kampania ta to również zachęcenie do podejmowania sprzedaży bezpośredniej i organizowania się rolników w samodzielne grupy działania. Ograniczając koszty operacyjne, łatwo będą mogli oni docierać do konsumentów, również tych zamieszkujących w miastach. Skrócenie łańcuchów dystrybucji to szansa na większe dochody w gospodarstwach rolnych.
Więcej informacji: MRiRW.
pełna lista aktualności
|