ŚWIAT POMALOWANY NA NIEBIESKO: PEPSI ZAPRASZA NA WYJĄTKOWE EMOCJE W GLOBALNEJ KAMPANII FOOTBALLOWEJNowa globalna telewizyjna kampania reklamowa - Pepsi łączy piłkę nożną i słynnych piłkarzy.#LOVEITLIVEIT – Pepsi od
kilkudziesięciu lat łączy kolejne pokolenia fanów ze światowymi ikonami
popkultury. Dzisiaj Pepsi ogłasza prawdziwą gratkę dla fanów futbolu na świecie
– globalną kampanię „LOVE IT. LIVE
IT. FOOTBALL.”, która ujawni
dotychczas nieznane momenty i wyjątkowe doświadczenia piłkarskie szóstki
znakomitych, światowej klasy zawodników. To będzie prawdziwa gratka dla wszystkich
fanów futbolu!
„Pepsi od lat współpracuje ze światowymi
gwiazdami futbolu. W tym roku zapraszamy naszych konsumentów i fanó1)w piłki nożnej w Polsce do wyjątkowej, wspólnej
zabawy i przeżywania piłkarskich emocji
razem z polską gwiazdą piłki nożnej - Kubą Błaszczykowskim” – mówi Karolina
Demus, Dyrektor Marketingu na Europę Centralną, PepsiCo.
Światowa kampania Pepsi „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.” ukazuje piękno
piłki nożnej słynnych zawodników, zarówno na boisku, jak i poza nim. Gwiazdy
tegorocznej kampanii to niezwykły, piłkarski skład, w którym znalazły się
zarówno wschodzące talenty, jak i uznani idole:
- Leo Messi, pięciokrotny laureat Złotej Piłki dla najlepszego piłkarza roku
na świecie, czterokrotny zwycięzca Ligi Mistrzów;
- Brazylijczyk Marcelo, najlepszy obrońca świata, triumfator Ligi Mistrzów;
- Toni Kroos, trzykrotny zwycięzca Ligi Mistrzów, środkowy pomocnik z Niemiec;
- Carli Lloyd, dwukrotna zdobywczyni tytułu piłkarki roku, amerykańska gwiazda futbolu;
- Dele Alli, uznany nowy telant angielskiego futbolu, dwukrotny piłkarz roku
młodego pokolenia.
Do tego
wspaniałego gwiazdorskiego składu dołącza również Kuba Błaszczykowski, z którym Pepsi
przedłużyła współpracę na 2018 r. Kuba Błaszczykowski to gwiazda piłki nożnej i
ulubieniec kibiców, zarówno w Polsce jak i za granicą. Kuba wierzy, że gdy ma
się pasję i maksymalnie jej się poświęci, prędzej czy później przyjdzie moment,
że marzenia się spełnią. To właśnie piłkarska pasja i determinacja Kuby
sprawiły, że pokonał drogę ze szkolnych boisk w rodzinnej miejscowości na
największe piłkarskie stadiony Europy.
Na unikalnych produktach
Pepsi, które już w kwietniu pojawiają się w sklepach, fani znajdą spersonalizowaną grafikę, na której Kuba
prezentuje się na tle jastrzębia. To nawiązanie do temperamentu jednego z najlepszych polskich
skrzydłowych na boisku – Kuba jest waleczny, ofensywny i nieustraszony, a wśród
sportowych rywali budzi szacunek. Specjalnie dla kibiców Kuby oraz fanów, Pepsi przygotowała
wywiad z Kubą Błaszczykowskim, z którego można
dowiedzieć się m.in. jaką supermoc chciałby posiadać, jakie jest jego
najważniejsze, piłkarskie wspomnienie, oraz który piłkarz jest dla niego
największym idolem.
W ramach globalnej kampanii Pepsi „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.” wyjątkowe elementy graficzne stworzone dla każdego ze słynnych
piłkarzy będą widoczne na limitowej edycji puszek Pepsi, atrakcyjnych
materiałach w Internecie oraz w widowiskowej reklamie telewizyjnej, na którą
czekają fani w ponad 60 krajach na świecie.
Ekscytująca
reklama telewizyjna
W globalnej kampanii reklamowej Pepsi „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.”, która będzie emitowana w telewizji przy okazji partnerstwa Pepsi i
Ligii Mistrzów UEFA, zobaczymy piątkę najlepszych piłkarzy świata. Do energetycznych,
piłkarskich zmagań wprost na ulicach miasta będą ich dopingować pełni
entuzjazmu fani. Piłkarski dream-team w składzie: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli, wraz z polską gwiazdą Kubą Błaszczykowskim -zachwyci fanów umiejętnościami i zwinnością,
sunąc wśród tłumu, jednocześnie starając się unikać piłek wypełnionych farbą, które
pojawiają się z każdej strony. Rosnący doping i podekscytowanie sprawiają, że
coraz więcej osób decyduje się przeżyć te wyjątkowe chwile, włączając się do
wspólnej zabawy i dopingując piłkarzy do gry. Wkrótce wszystko wokół – ściany,
okna i ludzie są pochlapani farbą!
Tym samym Pepsi po raz kolejny zaprasza wszystkich do wspólnej,
świetnej zabawy i umożliwia fanom cieszenie się piłką nożną w zupełnie nowy
sposób.
A wszystko przy pulsujących dźwiękach utworu „Light it Up (z udziałem Nyla
& Fuse ODG) (Remix)” Major Lazer.
Reklama pojawi się
w Polsce już w kwietniu – w telewizji oraz w internecie.
W tym roku Pepsi,
jako oficjalny partner Ligi Mistrzów UEFA, przygotowała wiele atrakcyjnych działań marketingowych
w duchu futbolu. Kuba Błaszczykowski
będzie twarzą promocji konsumenckiej Pepsi i pojawi się we wspierających ją
działaniach komunikacyjnych, które obejmą reklamę telewizyjną, promocję w
Internecie oraz obecność w sklepach. Czekajcie na więcej i obserwujcie media
społecznościowe Pepsi oraz stronę www.pepsi.pl. #LOVEITLIVEIT