Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
PEPSICO PRZEDŁUŻA PARTNERSTWO Z LIGĄ MISTRZÓW UEFA
Firma PepsiCo ogłosiła dzisiaj przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć wiodących światowych marek PepsiCo, w tym Pepsi®, Pepsi MAX®, Lay’s i Gatorade, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 roku.

Od czasu wejścia w życie umowy sponsorskiej w 2015 roku PepsiCo utrzymywała bliską współpracę z UEFA, angażując i przybliżając kibiców do uwielbianej przez nich piłki nożnej oraz do zawodników. Znakomite efekty współpracy łączącej prestiż Ligi Mistrzów UEFA z popularnością klasycznych marek PepsiCo są widoczne na ponad stu światowych rynkach.
Do jej spektakularnych przykładów należą np. globalna kampania reklamowa chipsów Lay’s z gwiazdą piłki nożnej Leo Messim w roli głównej, czy też Turniej Gatorade 5v5, który motywuje wschodzących piłkarzy z całego świata do doskonalenia swoich możliwości.

 

W ramach odnowionej współpracy PepsiCo i UEFA zadeklarowały dodatkowe, bieżące wsparcie ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Od kiedy Pepsi przejęło organizację ceremonii otwarcia w 2016 roku i zapewniło widzom niezwykłe widowisko z muzyką na żywo, to najpopularniejsze wydarzenie sportowe roku nabrało wyjątkowego, rozrywkowego charakteru.

 

Marka Lay’s będzie też kontynuować współpracę z Fundacją UEFA Dzieciom. W zeszłym roku współpraca zaowocowała budową sztucznego boiska w obozie dla uchodźców w Zaatari w Jordanie, dzięki czemu mieszkańcy mogą cieszyć się piłką nożną w bezpiecznym otoczeniu i z doskonałym wyposażeniem.

 

„Nasza firma od wielu lat znana jest z zamiłowania do piłki nożnej, dlatego też niezmiernie cieszymy się z odnowienia umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA. Nasza współpraca w ciągu ostatnich trzech lat była niezwykle satysfakcjonująca i pragniemy nadal dzielić się piłkarskimi emocjami z milionami fanów z całego świata” – powiedział Ramon Laguarta, prezes PepsiCo.

 

„Od momentu dołączenia do grupy partnerów UEFA w 2015 roku, PepsiCo i jej wiodące marki skutecznie wspierają piłkę nożną na skalę globalną. Z przyjemnością będziemy kontynuować naszą ścisłą współpracę w latach 2018-21. Poprzez wdrażanie szerokiego wachlarza działań marketingowych na ponad 100 rynkach, zarówno w Internecie, jak i na opakowaniach produktów, PepsiCo dał się poznać jako doskonały partner dla UEFA.
Zamierzamy dalej wspólnie promować i wspierać na całym świecie niezwykłe wydarzenie, jakim jest Liga Mistrzów. Wprowadzając bardziej rozrywkowy akcent do ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów, PepsiCo z powodzeniem udało się dotrzeć do nowych odbiorców.  Mamy nadzieję, że spektakl w Kijowie okaże się równie wyjątkowy” – skomentował odnowienie patronatu Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

 

Umowa obejmuje sześć marek: Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® i Ruffles.
Działalność sponsorska ruszy wraz z rozpoczęciem fazy pucharowej 2018 w nadchodzących tygodniach.

 



O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2016 roku około 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. 


Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com

 

 

Kontakt dla mediów:

Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.

Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00

e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl


Partnerstwo PepsiCo z Ligą Mistrzów UEFA

Leo Messi_GIF

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij