PEPSICO ZWYCIĘZCĄ BADANIA SATYSFAKCJI WSPÓŁPRACY WEDŁUG SIECI HANDLOWYCH W POLSCEFirma PepsiCo drugi rok z rzędu może poszczycić się tym wysokim wyróżnieniem od swoich partnerów handlowych.Firma PepsiCo drugi rok z rzędu została
sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem
satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych.
W badaniu FMCG, typu Core
Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2017 roku, dziewiętnastu znanych
producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci
handlowych[1].
Przedstawiciele wiodących sieci handlowych
oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości współpracy, rozumienia
i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz aspektów logistycznych i
obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem całościowej oceny wśród
biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.
„Niezmiernie cieszymy się, że
drugi rok z rzędu sieci handlowe doceniły współpracę z PepsiCo. Jesteśmy dumni z
uzyskania wiodącej pozycji w badaniu satysfakcji FMCG, Core Benchmark Set 2017,
zrealizowanym wśród przedstawicieli głównych sieci handlowych w Polsce. Serdecznie
dziękujemy naszym Partnerom za okazane zaufanie oraz owocną współpracę. Stale
dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia naszych partnerów handlowych poprzez
dostosowywanie oferty PepsiCo i naszych działań trade marketingowych do ich
potrzeb oraz zapewniając wysoką jakość naszej obsługi” –
powiedział Paweł Gurgul, Dyrektor Generalny PepsiCo w Polsce.
W
badaniu FMCG, Core Benchmark Set,
PepsiCo uzyskało wiodącą lokatę m.in. pod względem optymalizacji oferty
produktowej pod kątem danej kategorii, dostosowywania działań trade
marketingowych i promocyjnych do potrzeb sieci handlowych, wysokiej
jakości i sprawnej obsługi codziennych
zamówień oraz wsparcia akcji specjalnych, a także jasnego komunikowania swojej
strategii biznesowej.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad
200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo
miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów
żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade,
Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w
2016 roku około 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio
PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów
oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek
generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów
amerykańskich.
Działalność
PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że
firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie
dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”,
PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek
po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów
pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać
koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy
wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w
rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej
informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com
Kontakt dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
[1] W badaniu firmy
FMCG były oceniane przez następujące sieci handlowe: Auchan, Biedronka,
Carrefour, Drogeria Hebe,
Eurocash, Intermarche, Makro C&C, Piotr i Paweł,
Rossmann, Super-Pharm, Tesco, Transgourmet, Żabka.
pełna lista aktualności
|