Siłownia plenerowa, czyli pomysł na aktywne wakacjeNadchodzące wakacje to idealna okazja dla młodzieży do większej aktywności fizycznej, w tym do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Jedną z opcji jest ćwiczenie na siłowni plenerowej. Jeżeli w Twojej okolicy jeszcze takiej nie ma, weź udział w drugiej edycji programu „Nestlé porusza Polskę” w ramach, której firma ufunduje 16 siłowni zewnętrznych, po jednej w każdym województwie.Młodzież najchętniej spędza czas
wolny ze swoimi rówieśnikami. Sport uprawiany na wolnym powietrzu w dobrym
towarzystwie to ponadczasowa rozrywka młodych ludzi podczas wakacji. Zgodnie z
rekomendacjami WHO osoby dorosłe (18-64 lata) powinny w ciągu tygodnia
podejmować wysiłek fizyczny o umiarkowanej intensywności przez co najmniej 150
minut dziennie lub wysiłek o wysokiej intensywności przez co najmniej 75 minut.
Z przeprowadzonych w I połowie 2016 roku Badań Aktywności Fizycznej Polaków wynika,
że osoby w grupie wieku 15-24 lata poświęcają na aktywność fizyczną przeciętnie
5 godzin 30 minut tygodniowo[1].
Wynika to z ogólnej dostępności obiektów sportowych, np. przy większości szkół młodzież
może korzystać z boisk do koszykówki, piłki nożnej i siatkówki. Coraz większą
popularnością cieszą się również siłownie plenerowe, których zaletą jest powszechna dostępność – ćwiczyć może
każdy bezpłatnie i o dowolnej porze dnia.
W ramach pierwszej edycji akcji
„Nestlé porusza Polskę” wybudowano aż 16 siłowni na świeżym powietrzu, po
jednej w każdym województwie. Obiekty zostały zaopatrzone w profesjonalne
sprzęty umożliwiające wykonywanie zróżnicowanych ćwiczeń. W tym roku Nestlé sfinansuje
kolejnych 16 obiektów. W całym kraju można głosować na blisko 500 lokalizacji zgłoszonych do konkursu przez gminy. Tak jak w
ubiegłym roku, wybrana zostanie jedna lokalizacja z największą liczbą głosów z każdego województwa. Głosowanie potrwa
do 30 czerwca. Każdego dnia można oddać jeden głos. Pełna lista lokalizacji
znajduje się na www.NestlePorusza.pl.
Poprzez program „Nestlé porusza Polskę” firma
zachęca Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego, niezależnie od wieku. Dla młodzieży
szkolnej, dla której karnet na tradycyjną siłownię to duży wydatek,
ogólnodostępna siłownia plenerowa to świetna alternatywa. Dzięki ćwiczeniom
wykonywanym na świeżym powietrzu młodzi ludzie mogą poprawić swoją kondycję,
odprężyć się, ale przede wszystkim świetnie się bawić w towarzystwie innych
ćwiczących.
W celu uzyskania dodatkowych
informacji prosimy o kontakt:
Edyta Iroko Koordynator ds. Mediów Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 607 32 54 Mobile: +48 600 204 870
Daria Grzesiek Account Executive Email: d.grzesiek@partnersi.com.pl Telefon: 22 858 74 58 ext. 30
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest
wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio
ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER,
PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na
polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8
lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
[1] Ocena korzyści społecznych inwestycji w sport w
odniesieniu do ponoszonych kosztów. Raport analityczny,
http://ibs.org.pl/app/uploads/2017/01/IBS_Report_03a_2016_pl.pdf, 27.06.2017
pełna lista aktualności
|