Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
WYZWANIE SMAKU PEPSI ZNÓW BĘDZIE RZĄDZIĆ LATEM!
JESZCZE WIĘCEJ EMOCJI ZAPEWNI WYJĄTKOWY AMBASADOR AKCJI – FILIP CHAJZER!

Letnie miesiące w całej Polsce upłyną pod znakiem Wyzwania Smaku! Od dziś rusza kolejna edycja legendarnej kampanii Pepsi, w której konsumenci, świetnie się bawiąc, zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania i wspólnej zabawy będzie w tym roku zachęcał przebojowy prezenter telewizyjny Filip Chajzer. Wyzwanie Smaku będzie można podjąć także z napojem Pepsi bez kalorii, porównując go ze smakiem innego napoju typu cola bez cukru.


Na czym polega Wyzwanie Smaku?


Wyzwanie Smaku to duża dawka pozytywnych emocji, świetnej zabawy i zaskoczenia! Każdy ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.


„Nie możemy się już doczekać kolejnej edycji Wyzwania Smaku Pepsi oraz współpracy z Filipem Chajzerem, który będzie sprawdzał, co Polakom smakuje bardziej: Pepsi czy inna cola. Przez całe wakacje Wyzwanie Smaku Pepsi będzie można spotkać na jednej z polskich plaż. Szczegóły już wkrótce! – zachęca Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi.


Wyjątkowy ambasador akcji


W tym roku do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi dołączy popularny reporter Filip Chajzer, który pomoże sprawdzić Wasze smakowe preferencje. Dziennikarz będzie Wam towarzyszyć nad morzem na specjalnej Plaży Pepsi. Filip gwarantuje świetną zabawę, pozytywne emocje i zaprasza wszystkich do podjęcia Wyzwania Smaku 2017! Będziecie mogli też zaprosić Wyzwanie Smaku do swojego miasta, by świetnie się bawić w gronie znajomych. Być może to właśnie Wasze miasto odwiedzi Filip Chajzer.

 

Specjalnie dla Was zadaliśmy mu kilka pytań związanych z tą akcją:


1.      Dlaczego zostałeś ambasadorem  tegorocznej akcji Wyzwanie Smaku?

Wyzwanie Smaku to kultowa akcja, która kojarzy się z wakacjami i świetnie spędzonym czasem w gronie przyjaciół.


2.      Rzeczywiście, Wyzwanie Smaku to już kultowe wydarzenie w Polsce i na świecie. Dlaczego Twoim zdaniem warto wziąć udział w tej akcji?

Bo dzięki Wyzwaniu Smaku Pepsi będziecie mogli sprawdzić, który napój typu cola bardziej Wam smakuje, świetnie się przy tym bawiąc przy dobrej muzyce w gronie znajomych. Kto wie, może Wasz wybór zaskoczy Was samych!


3.      Jak będziesz zachęcał uczestników do wzięcia udziału w akcji?

Jestem przekonany, że nikogo specjalnie nie trzeba będzie zachęcać. Jedyną barierą może być odległość, dlatego właśnie zamierzamy dać uczestnikom możliwość wyboru miasta w Polsce, do którego przyjedziemy z Wyzwaniem Smaku. Szczegóły już niebawem.


4.      Czy sam brałeś kiedyś udział w Wyzwaniu Smaku? A jeśli nie, to czy spróbujesz w tym roku?

W zeszłym roku brałem udział w Wyzwaniu Smaku jako uczestnik, a w tym roku to ja będę sprawdzał wybory Polaków. Zapraszam do wspólnej świetnej zabawy.


5.     Kogo chciałbyś zaprosić do podjęcia Wyzwania Smaku?

Zapraszam wszystkich tych, którzy chcą przeżyć niezapomniane chwile i zadecydować, który napój smakuje im bardziej!

 

W tym roku czeka Was coś nowego


Teraz możecie cieszyć się maksymalnym smakiem Pepsi, która nie zawiera cukru. Tego lata do zabawy przyłącza się także zupełnie nowa Pepsi bez kalorii! Oznacza to, że w ramach Wyzwania Smaku będzie można porównać jej smak z innym napojem typu cola bez kalorii. Chcecie wiedzieć więcej? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie lub regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl.

 


O firmie PepsiCo


Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2016 roku około 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. 


Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com


Kontakt dla mediów:
Dorota Manicka
Questia sp. z o.o. sp. k.

Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00

e-mail: dmanicka@questiapr.pl

 

Wyzwanie Smaku Pepsi_KV

 


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij