Ruszyła druga edycja akcji „Nestlé porusza Polskę” – do 10 marca mogą zgłaszać się gminy, które chcą zawalczyć o siłownie terenowe od NestléLepsza kondycja, szczuplejsza sylwetka i zwiększona odporność organizmu – to kilka korzyści wynikających z ćwiczenia na urządzeniach treningowych na świeżym powietrzu. Teraz siłownię plenerową można zdobyć bezpłatnie w konkursie „Nestlé porusza Polskę”. Wystarczy, że gmina zgłosi swój udział w akcji do 10 marca 2017 roku. Aż 16 siłowni terenowych od Nestlé trafi do tych gmin, których mieszkańcy i sympatycy wykażą się największą aktywnością w internetowym głosowaniu. Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń!Inicjatywa „Nestlé porusza Polskę” ma na celu
wspieranie konsumentów w prowadzeniu aktywnego trybu życia, zgodnie z motto
Nestlé: „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. W ubiegłorocznej edycji konkursu rywalizowało
ze sobą aż 710 lokalizacji w całej Polsce! Dzięki aktywności internautów siłownie terenowe ufundowane przez Nestlé powstały w Hajnówce, Markach, Pabianicach oraz 13 innych lokalizacjach. W tym roku Nestlé sfinansuje kolejnych 16 obiektów
do ćwiczeń na świeżym powietrzu!
Jak
zgłosić się do konkursu?
1.
Aby
zgłosić się do konkursu, przedstawiciel Urzędu Gminy do 10
marca 2017 r. musi wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie,
wysyłając mail na adres: gminy@4frame.pl i wskazać osobę kontaktową.
2.
Następnie
otrzyma zaproszenie zawierające login i hasło do indywidualnego konta gminy
znajdującego się na dedykowanym konkursowi panelu.
3.
Po
zalogowaniu możliwe będzie zgłaszanie wybranych lokalizacji, które spełniają
wymogi zawarte w regulaminie.
4.
Udział
w konkursie jest całkowicie bezpłatny.
Dlaczego
warto?
Siłownia na świeżym powietrzu to miejsce dla każdego,
kto chce aktywnie spędzić wolny czas. Można z niej korzystać bezpłatnie i o dowolnej
porze dnia. W siłowniach od Nestlé znajdzie się 9 różnych urządzeń
poprawiających kondycję. Na każdym z nich umieszczona będzie instrukcja,
opisująca prawidłowy i bezpieczny sposób wykonywania ćwiczeń na danym sprzęcie.
– Ubiegłoroczna
edycja konkursu cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w
przekonaniu, jak duże jest zapotrzebowanie na budowę ogólnodostępnych siłowni
plenerowych oraz jak bardzo są potrzebne inicjatywy takie jak „Nestlé
porusza Polskę”. Z tego powodu postanowiliśmy kontynuować program. Mamy
nadzieję, że również w tym roku gminy i społeczności lokalne zaangażują się
aktywnie w naszą inicjatywę. Cieszymy się, że wybudowane w ramach poprzedniej
edycji konkursu siłownie na świeżym powietrzu przyczyniły się do powstania
nowych miejsc spotkań, w których mieszkańcy gmin aktywnie spędzają czas – mówi Edyta Iroko, Koordynator ds. Mediów, Nestlé
Polska S.A.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o
kontakt:
Edyta Iroko Koordynator ds. Mediów Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 607 32 54 Mobile: +48 600 204 870 Daria Grzesiek Junior Account Executive Email: d.grzesiek@partnersi.com.pl Telefon: 22 858 74 58 ext. 30
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest
wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio
ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT,
LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od
ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W
2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
pełna lista aktualności
|