Marka Gotorade sponsorem klubu piłkarskiego TS PodbeskidzieFirma PepsiCo podpisała umowę z klubem piłkarskim TS Podbeskidzie Bielsko-Biała, w ramach której znany na całym świecie napój izotoniczny Gatorade będzie służył zawodnikom i kibicom Podbeskidzia. Marka Gatorade znana jest wśród wszystkich miłośników sportu, zwłaszcza tych, którzy się realizują poprzez aktywność fizyczną.W ramach podpisanej umowy sponsoringowej
marka Gatorade będzie dostarczać klubowi TS Podbeskidzie Gatorade Powder, czyli
koncentrat w proszku przeznaczony do przygotowania napoju izotonicznego
Gatorade. Napój ten pomaga sportowcom i osobom aktywnym fizycznie uzupełnić
niedobory elektrolitów i węglowodanów w organizmie, szczególnie podczas
uprawiania sportów.
Od lewej: Tomasz Mikołajko,
prezes TS Podbeskidzie; Bartłomiej Świńczyk, kierownik ds. sieci
lokalnych PepsiCo
„Motto Gatorade brzmi »siła pochodzi z
wewnątrz« - »win from within«, co w naszym odczuciu idealnie oddaje ducha
zawodników klubu TS Podbeskidzie, którzy z pasją rozwijają swój talent
piłkarski i są zdeterminowani do osiągania dalszych sukcesów. Jesteśmy dumni,
że marka Gatorade może wspierać ich w dążeniu do celu. Dzięki zawartej umowie
sponsoringowej zawodnicy klubu TS Podbeskidzie zyskają stały dostęp do
sprawdzonego przez sportowców na całym świecie napoju izotonicznego, którego
innowacyjna formuła jest nieustannie testowana przez naukowców” – mówi Bartłomiej Świńczyk, kierownik ds. sieci lokalnych PepsiCo,
właściciela m.in. marki Gatorade.
„Dzięki umowie logo Gatorade będzie
zamieszczone na stadionie klubu TS Podbeskidzie w Bielsko-Białej oraz na
ściankach reklamowych, a sprzedaż napojów firmy PepsiCo będzie prowadzona na
terenie stadionu. To idealne połączenie korzyści biznesowych oraz sportowych. Współpraca z taką marką jak Gatorade,
czy szerzej PepsiCo, potwierdza, że klub jest interesującym partnerem dla
największych firm. Jednocześnie jestem przekonany, że produkty z najwyższej
półki jakie oferuje Gatorade pomogą naszym zawodnikom jak najlepiej
przygotowywać się do rozgrywek”
– komentuje Tomasz Mikołajko, prezes TS Podbeskidzie.
|
Gatorade, pierwszy w historii napój
izotoniczny, stworzono w odpowiedzi na potrzeby sportowców z drużyny futbolu
amerykańskiego Florida Gators. Wysokie temperatury i duża wilgotność powietrza
na Florydzie w połączeniu z intensywnym wysiłkiem prowadziły do odwodnienia
zawodników. W rezultacie perspektywa wygranej oddalała się. Znalezienie
rozwiązania powierzono naukowcom z Uniwersytetu na Florydzie. W 1965 roku
opracowali oni napój, który miał zapobiec odwodnieniu sportowców poprzez
uzupełnienie płynów i elektrolitów w organizmie. Nowy napój, nazwany Gatorade,
błyskawicznie udowodnił swoją skuteczność na boisku. Drużyna Gators pokonała
rywali, rozpoczynając pasmo zwycięstw. Dowiodło to, że „siła pochodzi z
wewnątrz” – zgodnie z motto Gatorade „win from within”. Od tamtej pory minęło
już ponad 50 lat, a Gatorade kontynuuje swoją misję wspierania sportowców w
walce o najlepszy wynik, dbając o ich odpowiednie nawodnienie. Formuła Gatorade
jest nieustannie testowana przez naukowców z całego świata, m. in. w Gatorade
Sports Science Institute, oraz poddawana próbom na najbardziej znanych boiskach
sportowych. Obecny na każdym kontynencie napój Gatorade jest liderem na rynku
napojów izotonicznych w USA, Brazylii, Meksyku, Kanadzie, Wenezueli, Kolumbii i
Argentynie. Marka Gatorade, należąca do firmy PepsiCo, oferuje innowacyjne
produkty przeznaczone dla sportowców związanych z wieloma dyscyplinami
sportowymi na różnych poziomach zaawansowania. Więcej informacji o produktach
Gatorade można znaleźć na stronie internetowej www.gatorade.com
pełna lista aktualności
|