Uśmiech w szczytnym celu
Akcja „Uśmiechnij się z Lay’s” to duża dawka zabawy i
pozytywnych emocji, które mogą realnie pomóc. Od dzisiaj za każde zdjęcie z uśmiechniętą paczką Lay's zamieszczone
jako publiczny post na portalach społecznościowych takich, jak Facebook,
Instagram czy Twitter ze specjalnym hashtagiem #usmiechnijsiezlays, Lay’s przekaże złotówkę na rzecz pięciu organizacji charytatywnych,
niosących pomoc potrzebującym. „Dzięki
tej wyjątkowo pozytywnej akcji chcemy wywoływać uśmiechy na twarzach konsumentów Lay’s i dodatkowo umożliwić
im przekazanie uśmiechu także innym. To proste,
wystarczy zrobić sobie selfie z nową uśmiechniętą paczką chipsów Lay’s, dodać #usmiechnijsiezlays, podzielić się nim w Internecie – i gotowe.
Dzielmy się uśmiechem i pomagajmy razem!” – powiedziała Małgorzata Skonieczna, dyrektor
ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną, PepsiCo.
Uśmiech ma moc! Komu
pomagamy się uśmiechnąć?
W ramach akcji „Uśmiechnij się z Lay’s” pomoc finansową
otrzyma pięć fundacji charytatywnych z całej Polski: Fundacja Twoja Pasja, Fundacja na Rzecz Rozwoju Polskiej Piłki
Nożnej, Fundacja Azylu pod Psim Aniołem, Fundacja Czerwone Noski – Klown
w Szpitalu oraz Fundacja Happy Kids.
Wybrane organizacje niosą pomoc zarówno dzieciom, jak i
zwierzętom. Fundacja Twoja Pasja
prowadzi na co dzień regularne zajęcia z nauki breakdance dla dzieci i tzw.
trudnej młodzieży z warszawskiej Pragi, pomagając im odzyskać radość, chęć do
życia i nauki oraz pewność siebie. Wrocławska Fundacja na Rzecz Rozwoju Polskiej Piłki Nożnej zajmuje się
organizacją bezpłatnych treningów piłkarskich dla młodych pasjonatów piłki
nożnej, którzy nie mogą sobie pozwolić na udział w płatnych
zajęciach. Fundacja Azylu pod Psim
Aniołem niesie pomoc bezdomnym psom i kotom, znajdując dla nich nie
tylko schronienie i pełną miskę, ale też opiekę weterynaryjną
i nowych właścicieli. Ogólnopolska Fundacja
Czerwone Noski – Klown w Szpitalu z kolei daje uśmiech chorym dzieciom,
przebywającym w szpitalach. Natomiast Fundacja
Happy Kids, która od 15 lat tworzy rodzinne domy dziecka, daje swoim
podopiecznym szanse na spokojne i szczęśliwe dzieciństwo.
Pięciu Wspaniałych,
którzy uśmiechają się z nami
Akcję „Uśmiechnij się z Lay’s” postanowili wesprzeć też znani
YouTuberzy, którzy będą zachęcać do robienia selfie i przekazywania uśmiechu
podopiecznym wspieranych przez nich fundacji. Jedna z najpopularniejszych
polskich vlogerek i blogerek, Zuzia
Borucka, która prywatnie jest wielką miłośniczką zwierzaków, wspiera
Fundację Azylu pod Psim Aniołem. Niezrównany w abstrakcyjnych żartach
i niezliczonych „cyberprodukcjach” – Cyber
Marian, pomaga fundacji Czerwone Noski, która tak, jak on zaraża innych
uśmiechem. Jaś Dąbrowski, prowadzący
super spontaniczny kanał gamingowy na YouTubie, działa na rzecz fundacji Twoja
Pasja. Wszechstronna blogerka i vlogerka, Agnieszka
Grzelak, pomaga zebrać środki dla Fundacji Happy Kids. Natomiast znany
YouTuber, Adam „Poszukiwacz” Wiejak,
który od dziecka jest fanem futbolu, wspiera Fundację na Rzecz Rozwoju Polskiej
Piłki Nożnej. Wszyscy twórcy są partnerami sieci TalentMedia. Fundatorem środków
przekazywanych organizacjom jest Frito Lay Poland Sp. z o.o.
Akcja trwa od 16.01.2017 do 23.03.2017 r.
Więcej informacji: http://usmiechnijsiezlays.lays.pl/csr
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i
regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy
dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych
i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola,
Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2015 roku
ponad 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada
szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod
wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w
ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na
filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na
osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony
wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki
wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu
prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ
swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma
zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na
świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych,
w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest
dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com
oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com
Kontakt dla mediów: