Nestlé na podium w rankingu TOP MarkaFirma Nestlé Polska zdobyła w najnowszym rankingu TOP Marka, przygotowanym przez magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów, drugie miejsce w branży artykułów spożywczych. Przy tworzeniu klasyfikacji przeanalizowano blisko 18 milionów publikacji.Wybór zwycięskich marek dokonano na podstawie
analizy tekstów dotyczących najpopularniejszych marek z 11 branż, które
najczęściej występowały w prasie. W badaniu przeanalizowano prawie 18 milionów
publikacji, w tym również wzmianki, które pojawiły się m.in.: na Facebooku,
Twitterze, YouTube i Instagramie. Na łączną ocenę punktową wpływ miały: liczba
publikacji na temat marki, ich zasięg i wydźwięk.
W tegorocznym rankingu TOP Marka, dzięki wysokiej
liczbie punktów za wydźwięk, wysokie drugie miejsce w branży artykułów
spożywczych zajęła firma Nestlé.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o
kontakt:
Edyta Iroko Koordynator ds. Mediów Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 607 32 54 Mobile: +48 600 204 870 Daria Grzesiek Junior Account Executive Email: d.grzesiek@partnersi.com.pl Telefon: 22 858 74 58 ext. 30
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest
wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio
ponad 1500 produktów
i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT,
LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim
rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8
lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
pełna lista aktualności
|