Promocjazywnosci.pl - raportJuż po raz szósty z okazji Agrokonferencji, spotkania kluczowych klientów Banku BGŻ BNP Paribas oraz przedstawicieli branży rolno-spożywczej, eksperci Banku przygotowali specjalny raport pt. „PromocjaŻywności.pl”.Ubiegłoroczny raport poświęcony był kwestiom konsumpcji żywności i wyborom konsumentów. Jednym z ważniejszych wniosków było stwierdzenie, że w najbliższych latach w przypadku części kategorii produktów żywnościowych czeka nas spadek spożycia. Jak podają eksperci Banku BGŻ BNP Paribas producenci mogą przeciwdziałać temu zjawisku m.in. poprzez zwiększanie wartości dodanej sprzedawanej żywności, zwiększanie skali eksportu, wzrost udziału w rynku krajowym lub zachęcanie konsumentów do zwiększania konsumpcji za pomocą akcji informacyjnych. Jak łatwo zauważyć, wszystkie te działania wymagają wzmożonych wysiłków i środków na rzecz promocji.
Zdaniem autorów raportu dwa bardzo istotne trendy to wzrastające znaczenie Internetu i związanych z nim nowoczesnych form promocji oraz widoczny wzrost roli „polskości” w przekazie marketingowym. Do tego właśnie nawiązuje tytuł raportu, czyli „PromocjaŻywności.pl”.
pełna lista aktualności
|