Nestlé już od 150 lat wspiera mamy na całym świecie: świętujemy Dzień Matki!Mleko kobiece jest najlepszym pokarmem dla niemowląt. Zdarzają się jednak sytuacje, w których karmienie piersią nie jest możliwie, a dla żywienia dziecka potrzeba bogatej w odżywcze składniki alternatywy. Półtora wieku temu pierwszy pokarm zastępczy dla niemowląt opracował szwajcarski aptekarz Henri Nestlé. Od tego czasu nieprzerwanie firma Nestlé wpiera mamy, dostarczając produkty dla niemowląt i dzieci, dzięki którym mogą rozwijać się prawidłowo i zdrowo rosnąć.Najlepsze szefowe
kuchni, najbardziej troskliwe pielęgniarki, koordynatorki działań rodziny,
specjalistki od spraw czystości, animatorki wolnego czasu, szoferki, czarodziejki,
które potrafią rozciągnąć czas do granic możliwości, powierniczki sekretów… po
prostu mamy. Nestlé doskonale zdaje sobie sprawę z tego, ile ról do odegrania
mają mamy każdego dnia. Właśnie z tego powodu firma od lat wspiera kobiety w ich
macierzyństwie, oferując im bogatą gamę produktów dla niemowląt i dzieci,
dzięki którym maluchy mogą zdrowo rozwijać się i rosnąć. Wygoda użytkowania, wysoka
jakość i bezpieczeństwo – to aspekty, które stały się szczególnie istotne dla
firmy wobec ogromnych zmian cywilizacyjnych i ich wpływu na życie kobiet.
Zaufanie milionów
mam na całym świecie jest dla firmy fundamentalną wartością, która towarzyszy
Nestlé od samego początku istnienia firmy. 150-letnia historia Nestlé właściwie
zaczęła się od mleka, a dokładnie od potrzeby stworzenia produktu, który byłby
jego wartościowym zamiennikiem, pozostawałby świeży i nie psułby się w czasie
transportu. W 1866 roku firma
Anglo-Swiss Condensed Milk Company, stworzyła pierwsze w Europie mleko
skondensowane. Rok później, w 1867 roku w Szwajcarii, Henri Nestlé, asystent aptekarza, poruszony przypadkiem
niemowlęcia, które nie przyjmowało mleka matki, wynalazł wartościowy, pierwszy
na świecie pokarm zastępczy. Opracowanie przez niego produktu dla niemowląt o
nazwie “Farine Lactée” diametralnie poprawiło sytuację mam, które nie mogły
samodzielnie karmić. W 1905
roku obie firmy połączyły się, tworząc Nestlé&Anglo-Swiss Milk Company –
przedsiębiorstwo, które w 1977 roku przekształciło się Nestlé.
– Choć
nazwa firmy ewaluowała, a jej asortyment przez lata poszerzył się o tysiące
innych produktów, wspieranie mam na zawsze pozostało misją Nestlé. Odzwierciedla
to nawet logotyp firmy – gniazdo, w którym młode ptaki karmione są przez ich
matkę, jest jedocześnie nawiązaniem do herbu rodowego założyciela firmy, Henri Nestlé, ale też wizualnym symbolem troski i
macierzyństwa. W tym dniu pragniemy podziękować wszystkim mamom za ich zaufanie
i życzymy spełnienia w tej najważniejszej dla nich, życiowej roli – dodaje Edyta Iroko, Koordynator ds. Mediów
w Nestlé Polska S.A.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Edyta Iroko Koordynator ds. Mediów Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 607 32 54 Mobile: +48 600 204 870
Marta Gryglewicz Senior Account Executive Email: m.gryglewicz@partnersi.com.pl Telefon: 22 858 74 58 wew. 83 Mobile: +48 504 640 360
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego
samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT,
LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim
rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8
lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
pełna lista aktualności
|