Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Eko-Aplikacja PEPSICO uczy dzieci zgniatać puste butelki!
Firma PepsiCo działa zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i stale poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać swój wpływ na środowisko. PepsiCo angażuje się także w działania edukacyjne kształtujące proekologiczne zachowania konsumentów. Dlatego firma zleciła opracowanie edukacyjnej eko-aplikacji Up Up Hippo (upuphippo.com) na smartfony dla dzieci. Dzięki niej najmłodsi poprzez zabawę uczą się zgniatać plastikowe butelki po napojach.

pepsi


Po przygodę ruszyć czas!


Bohaterem Up Up Hippo jest sympatyczny niebieski hipopotam. Aby wprawić go w ruch i pomóc mu przeżyć przygodę wystarczy smartfon i plastikowa butelka po napoju. Zgniatając butelkę, gracz pomaga hipopotamowi latać, pływać, skakać i wreszcie ukończyć misję – wyrzucić plastikową butelkę do właściwego pojemnika.


Up Up Hippo to edukacyjne eko-wyzwanie dla dzieci. Dzięki aplikacji uczą się, że zgniecione opakowanie plastikowe zajmuje mniej miejsca w śmietniku, a dbanie o naturalne środowisko może być przyjemnością. Eko-gra stanowi więc pomoc dla rodziców w wyrabianiu w pociechach pożytecznych nawyków.


„W PepsiCo dbamy o zmniejszanie wpływu naszej firmy na środowisko. Częścią tego zobowiązania jest edukowanie dzieci w zakresie ekologii. Najmłodsi najszybciej uczą się przez zabawę, a dzięki aplikacji Up Up Hippo mogą przekonać się, że proste czynności, jak zgniatanie butelek są bardzo potrzebne. W ten sposób kształtują w sobie nawyk prawidłowego gospodarowania plastikowymi odpadami” – powiedziała Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną, PepsiCo.


Niezgniecione butelki plastikowe zwiększają o 80% objętość śmieci, co skutkuje częstszym transportem odpadów i większą emisją dwutlenku węgla do atmosfery. Obecnie wiele osób wciąż nie zgniata butelek plastikowych przed ich wyrzuceniem. Wspólna zabawa rodziców i dzieci przy Up Up Hippo może pomóc zmienić ten stan z korzyścią dla środowiska.



Up Up Hippo jest dostępne w wersjach na iOS i Android:


iTunes: https://itunes.apple.com/us/app/up-up-hippo/id1106487874

Google Play: https://goo.gl/MnBEln

 

Aplikację Up Up Hippo dla firmy PepsiCo opracowało Deloitte Digital.

 

pepsii

O firmie PepsiCo


Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2015 roku ponad 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.


Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com



Kontakt dla mediów:

Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.

Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00

e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij