Nestlé numerem jeden w rankingu Effie Effectiveness Index 2016Światowy ranking Effie Effectiveness Index 2016 wyróżnił skuteczność kampanii marketingowych KitKat i Nescafé – marek firmy Nestlé. Koncern zajął pierwsze miejsce w kategorii „Żywność”, a czwarte w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego rankingu.Effie Effectiveness Index od 2011 roku mierzy wpływ
kampanii marketingowych na całym świecie. Celem klasyfikacji jest zaprezentowanie
i nagradzanie najskuteczniejszych agencji i specjalistów od marketingu działających
na rzecz marek globalnych oraz regionalnych, w podziałe na rejon działania oraz
kategorię produktu. W tegorocznym rankingu Effie Effectiveness Index Nestlé zajęło
zaszczytne, pierwsze miejsce wśród reklamodawców w kategorii „Żywność” i dodatkowo
czwarte w klasyfikacji generalnej, obejmującej wszystkie oceniane kampanie.
Wysoką pozycję w tegorocznym zestawieniu Nestlé zawdzięcza zdobyciu na całym
świecie aż 67 nagród Effie dla wyróżniających się kampanii marketingowych przeprowadzonych
dla 22 marek międzynarodowego koncernu.
Wśród nagrodzonych działań marketingowych Nestlé znalazły
się: kampania Nescafé w Indiach, kampania Mövenpick w Niemczech, kampania Jack’s
Pizza w USA oraz nowatorska akcja promocyjna batonów KitKat w Japonii, przy
której spółka Nestlé Japonia współdziałała z lokalnym przewoźnikiem kolejowym. W
ramach współpracy, japońskie koleje zgodziły się, aby batony KitKat służyły pasażerom
jako bilety. Celem kampanii była promocja turystyki oraz celebrowanie ponownego
otwarcia linii kolejowych po trzęsieniu ziemi i tsunami.
Oglądaj wideo z kampanii KitKat w Japonii.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o
kontakt:
Edyta Iroko Koordynator ds. Mediów Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 607 32 54 Mobile: +48 600 204 870
Marta Gryglewicz Senior Account Executive Email: m.gryglewicz@partnersi.com.pl Telefon: 22 858 74 58 wew. 83 Mobile: +48 504 640 360
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego
samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT,
LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim
rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8
lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
pełna lista aktualności
|