Christophe Guille mianowany Dyrektorem Generalnym PepsiCo na Europę Centralną i BałkanyPepsiCo mianowało Christophe’a Guille’a Dyrektorem Generalnym na Europę Centralną i Bałkany, która jest nową strukturą organizacyjną w firmie powstałą z połączenia tych obszarów.Christophe Guille, który wcześniej
piastował stanowisko Dyrektora Generalnego i Wiceprezesa PepsiCo na Europę Centralną, będzie teraz odpowiedzialny za
działania PepsiCo w regionie Europy Centralnej i Bałkanów dla takich wiodących marek,
jak: Pepsi, Lipton Ice Tea, Lay’s oraz Cheetos.
„Przez ostatnie 50 lat marki przekąsek i napojów PepsiCo kształtują pop
kulturę i są uwielbiane przez
konsumentów na całym świecie. Jest to szczególnie widoczne w Europie Centralnej
i Południowo-Wschodniej. Obserwujemy wiele możliwości rozwoju w tym ważnym
regionie i kierując się filozofią PepsiCo »Działanie ze świadomością celu«, dążymy
do długoterminowego, zrównoważonego wzrostu” – powiedział Christophe
Guille.
Christophe Guille obejmuje
stanowisko Dyrektora Generalnego PepsiCo na Europę Centralną i Bałkany z
efektem natychmiastowym. Będzie nadzorował pracę PepsiCo w następujących
krajach: Polska, Słowacja, Czechy, kraje nadbałtyckie, Węgry, Rumunia,
Mołdawia, Bułgaria, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Chorwacja, Była
Jugosłowiańska Republika Macedonii, Albania, Grecja, Cypr i Izrael.
Christophe Guille rozpoczął swoją karierę w PepsiCo w 1998 roku kiedy dołączył
do firmy przechodząc z przedsiębiorstwa Quaker Oats. Dotychczas pracował w
PepsiCo na stanowiskach Dyrektora Generalnego PepsiAmericas, Dyrektora
Generalnego PepsiCo na Europę Centralną i Dyrektora Generalnego biznesu
napojowego PepsiCo w Rosji.
O firmie
PepsiCo
Konsumenci w
ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy
PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży
produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola,
Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku
ponad 66 mld dolarów amerykańskich.
W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę
produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22
najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie
ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność
PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że
firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie
dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”,
PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek
po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów
pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać
koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy
wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w
rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej
informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie
firmy http://www.pepsicopoland.com
Kontakt dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
pełna lista aktualności
|