Coolmat zmieni zakupy?Wysoka konkurencja w handlu powoduje, że sieci szukają nowoczesnych rozwiązań, które zwiększą ich atrakcyjność.Polacy coraz chętniej robią
zakupy spożywcze przez internet. Problem w tym, że po umówieniu się na odbiór
trzeba być w domu, gdy przyjedzie kurier. Firma Coolmat, założona przez grupę
doświadczonych specjalistów z obszarów budowy maszyn, chłodnictwa, a także
e-Commerce oraz IT, postanowiła zaoferować rozwiązanie, które da ludziom więcej
wolności. Zainteresowali pomysłem duże sieci spożywcze. Pomysł spodobał się
sieci Alma. - 17 listopada ruszamy z pierwszymi coolomatami. Na początek staną
w stolicy - mówi Monika Moskwa, rzeczniczka Alma Market SA.
Wysoka konkurencja w handlu powoduje, że sieci poszukują innowacyjnych
rozwiązań, aby pozyskać klienta i rozwijać swoją sprzedaż. Jednym z
perspektywicznych trendów jest e-commerce, który wzbudza coraz większe
zainteresowanie i będzie się rozwijał – komentuje Andrzej Gantner, dyrektor
generalny PFPŻ ZP.
Źródło: metrocafe.pl; PFPŻ ZP
5.11.2015
pełna lista aktualności
|