Przekąski "wygryzą" płatkiOferta śniadaniowych ciastek i batonów szybko się poszerza. Tradycyjne płatki nie chcą jednak ustępować im miejsca - pisze "Puls Biznesu".Kiedyś ciastka i herbatniki kupowano na specjalną okazję. Teraz - na śniadanie. To nowy trend w Polsce. Kategoria ciastek śniadaniowych warta jest dziś - zdaniem analityków Euromonitor Int. - 136 mln zł. W kolejnych latach raczej nie będzie zyskiwać na wartości, za to urośnie wolumenowo w tempie 3-4 proc. rocznie - pisze "PB".
Na znaczeniu zyskują także batony on-the-go. I to własnie działa na niekorzyść kategorii płatków śniadaniowych wartej obecnie 865 mln zł rocznie. Producenci jednak się nie poddają i zamierzają walczyć innowacyjnością - poprzez nowe smaki, wprowadzając nowości i produkty funkcjonalne.
Czytamy w "Pulsie Biznesu".
pełna lista aktualności
|