Ponad cztery tysiące zgłoszeń do Można Inaczej 2015 - rusza II etap akcjiZ końcem kwietnia zakończył się pierwszy etap YouTube’owego talent show „Można Inaczej” organizowanego wspólnie przez Hoop Colę i Agora Internet Artists. To już druga edycja akcji w której Hoop Cola przy wsparciu znanych youtuberów poszukuje nowych gwiazd polskiej wersji serwisu.Celem
zakończonego 30 kwietnia etapu było wyłonienie czołówki aspirujących youtube’owych
twórców, którzy poprzez stronę hoopcola.pl nadsyłali swoje zgłoszenia wraz z
linkami do prowadzonych przez siebie kanałów.
- Jesteśmy
bardzo zadowoleni z zainteresowania jakie wywołał na YouTube pierwszy etap
tegorocznej edycji “Można Inaczej” - mówi
Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska.
- od
rozpoczęcia akcji odnotowaliśmy już ponad milion wyświetleń brandowanego Hoop
Colą materiału, a nasi Mentorzy stanęli przed niełatwym zadaniem, ponieważ
swoje zgłoszenia przesłało nam aż 4680 osób. Jest to prawie trzy razy wyższy
wynik względem zeszłorocznej edycji, co po raz kolejny dowodzi tego jak
intensywnie rozwija się twórczość na YouTube w Polsce - dodaje Patrycja Giurko.
Z
nadesłanych zgłoszeń mentorska ekipa połączona w drużyny IZAK i GIMPER, KOCHAM
GOTOWAĆ i MANDZIO, ŚMIECHAWA TV oraz LETNI CHAMSKI PODRYW i CHWYTAK wybrała 48
kanałów. Ich autorzy zostali zaproszeni do kolejnego etapu konkursu, którym
jest udział w czterech edycjach odbywających się w czerwcu youtube’owych
warsztatów.
W ich
trakcie uczestnicy będą podnosić swoje umiejętności w zakresie zdjęć, montażu,
budowania scenariusza, formatów YT oraz promocji i budowania zasięgu. Poza
Mentorami pomogą im w tym realizator obrazu i operator Krzysztof Zauszkiewicz,
scenarzysta i reżyser Bartek Szkop oraz Łukasz Skalik - dyrektor programowy AIA
i twórca m.in: ToSieWytnie.pl.
Mentorzy po zakończeniu warsztatów
wybiorą najlepszą dwunastkę uczestników, która ruszy wspólnie z nimi w podróż
po Polsce odwiedzając 8 miast. W każdym z nich będą stawać przed różnymi
zadaniami przygotowanymi przez lokalnych youtuberów, a ich wykonywanie aktywnie
relacjonować razem z Mentorami na kanale Hoop Coli na YouTube i Veedo.pl.
Stworzone w trakcie podróży
produkcje będą oceniane przez internautów. Najlepiej oceniona grupa stanie
przed finalnym zadaniem na wyjeździe zagranicznym. Wielki finał akcji odbędzie
się na drugiej edycji Hoop Likes Festival - festiwal ludzi internetu.
Cała kampania jest wspierana
działaniami w social mediach: w serwisie youtube na kanale Można inaczej
oraz na kanałach współpracujących z akcją youtuberów, a także na facebooku.
Dodatkowo, marka Hoop Cola przygotowała dedykowane akcji opakowania,
przedstawiające jej Mentorów i promujące kampanię. Każdy, kto kupi choćby jedną
butelkę z promocyjną etykietą, będzie mógł wziąć udział w konkursie, w którym
nagrodami są udział w filmie jednego z Mentorów akcji oraz bilety na Hoop
Likes Festival.
Najnowsze newsy z Można Inaczej 2015:
www.hoopcola.pl
YT: https://www.youtube.com/user/H00pCola/featured
Facebook: https://www.facebook.com/Odkreceni
Więcej
informacji chętnie udzieli Państwu:
Piotr Czarniak
+48 695 870 670
piotr.czarniak@hoop.pl
PR Manager Hoop Polska
pełna lista aktualności
|